Az egyik leghíresebb streamer életét a World of Warcraft mentette meg

Az egyik leghíresebb streamer életét a World of Warcraft mentette meg

Asmongold az egyik leghíresebb és legnépszerűbb tartalomgyártó, illetve streamer, azonban nem mindig volt fenékig tejfel az élete.

Az október 1-én megosztott videójából épp az derül ki, hogy gyakorlatilag a videójátékoknak, különösen egynek köszönheti az életét. Elmondása szerint 13 évig úgy élt, mint egy állat, és mivel ilyen őszinte volt, most teljes mértékben kitárulkozott a neveltetéséről és a mentális egészséggel kapcsolatos küzdelmeiről is.

Eredetileg World of Warcraft tartalomkészítőként vált ismertté, az évek során viszont számtalan témát érintett és dolgozott már fel, belevágott a reakcióvideókba, de nem okozott gondot neki a politika sem, illetve a játékipari drámákról is szívesen beszélt.

„Az emberek mindig azon gondolkodnak, hogy miért élhet így egy ember, és miért vagyok én ilyen? Valójában nem voltam mindig ilyen. Ez egy viszonylag új dolog számomra. A középiskolában kezdődött, később pedig belépett a második fázisba. Úgy 21 vagy 23 körül lehettem, amikor a degeneráltság felpörgött.

Mindig is nagy problémám volt azzal, hogy megértsem, hogyan kell viselkedni, hogyan kell bánni az emberekkel, mit kell tenni, hogyan kell mondani dolgokat, stb.”

Ezeket olvastad már?

Felidézett egy esetet is a gyerekkorából, amikor egy másik gyereket baseballozás közben szánt szándékkal arcon találta a labdával. Az eset után látta, hogy a többi ember nagyon kellemetlenül érezte magát, de valószínűleg ez volt az az incidens, amely után mindig is megpróbálta elfedni az érzelmeit. A videó témája ezután a középiskolára terelődött, amelyben Hoyt felidézte, hogy soha nem volt barátnője akkoriban, és soha nem is bántak vele jól a lányok.

„Nagy meglepetés” – folytatta, és elismerte, hogy »60-as szintű harcosnak lenni nem olyan vonzó a nők számára, mint a többi 16 éves srác esetében«.

„Végül eljutottam arra a pontra, amikor már jobban megbarátkoztam ezzel a gondolattal, és már nem érdekelt annyira, hogy mit mondanak vagy gondolnak rólam az emberek. Ez az idő előrehaladtával viszont egyre rosszabb lett, és azt hiszem, a tinédzserkoromat azzal töltöttem, hogy megpróbáltam elhesegetni ezt a téveszmét, hogy egy bizonyos fajta embernek kell lennem a nyilvánosság előtt.

Nem én választottam ezt, hogy itt legyek. Ez nem volt vita tárgya. Én csak úgy 'idespawnoltam'.”

Arról is szót ejtett, hogy a gyermekkora nagy részét szegényes körülmények között élte le.

„A degeneráltságom csúcsán valószínűleg én voltam az egyik legjobbra értékelt harcos a WoW-ban abban az időben. Nagyszerű volt, de a való életben már nem ez volt a helyzet.

Eléggé lemondtam arról, hogy normális ember legyek. Úgy éreztem, hogy a tapasztalataim alapján erre nem vagyok képes.”

Ezután Hoyt édesanyjára terelődött a szó, akivel 2021-ben bekövetkezett haláláig együtt élt és ápolta, ezt az időszakot a streamer „nagyon felkavarónak” nevezte.

Nem érdekelte a szimpátia, és nem kereste senki figyelmét. Azonban reméli, hogy a története megosztásával mások is „láthatják, hogy [ő] honnan jön, mint ember”. Bár hozzátette, hogy jelenleg boldog, korábban sokáig úgy érezte, hogy „a középiskola után megöli magát”, de a WoW Wrath of the Lich King 2008-as megjelenése mindent megváltoztatott. A World of Warcraft óriási hatással volt rá, és gyakorlatilag megmentette az életét, ráadásul a Blizzard MMO-ja szerinte még az üzleti iskolában eltöltött éveinél is többet tanított neki magáról az üzletről.

„Azt hittem, hogy lesz egy szar munkám, és egész életemben videojátékokkal játszom, aztán meghalok.”

A Sam's Clubnál végzett munka, amelyet rettentően utált, arra ösztönözte, hogy „jobb ember” legyen.

„Valóban meg akartam ölni magam, de úgy döntöttem, hogy ehelyett valami még rosszabbat teszek, elkezdek streamelni. Pénzért kezdtem el streamelni. Kellett a kibaszott pénz.”

Borítókép forrása: Steven Cropley/ONE Esports

Kövess Minket!



Gamer szótár