Csidi-csudi szép lesz az alapjátékhoz képest a Horizon Zero Dawn Remaster

Csidi-csudi szép lesz az alapjátékhoz képest a Horizon Zero Dawn Remaster

Képekben mutatjuk meg nektek, hogy milyen jó munkát végzett a Nixxes.

A PlayStation 5 Pro felfedésével sokan arra számítottak, hogy jó néhány régi címet felújítanak majd és akkor nemcsak ki lehet majd használni az új masina erejét, de régi kedvenceiket is új köntösben élvezhetjük majd végig. Ehelyett kaptunk egy Legacy of Kain: Soul Reaver 1 & 2 Remastered bejelentést, aminek nem győzünk elég hálásak lenni, illetve egy Horizon Zero Dawn Remastert, de azért valljuk be, ennél azért jóval többre számítottunk. Főleg mivel az utóbbi cím mindössze 7 éves, ezért sokan csak a fejüket vakarták, hogy miért ezt újítják fel. Ettől függetlenül a Horizon Zero Dawn Remasterig már csak egy hét van hátra, viszont most legalább egy adag kép is érkezett belőle, így meg tudjuk nektek mutatni mennyivel lesz szebb az új verzió a réginél.

Pusztán a grafika felturbózásától többről van szó, mert minden esetben észrevehető, hogy Aloy világa sokkal élőbbnek és valóságosabbnak tűnik, mint korábban. A felújított verzióban jelentősen megnövekedett az NPC-k száma, és eltűnt a játékra jellemző narancssárgás árnyalat, így sokkal élénkebb környezet tárul elénk.

A Guerrilla Games stúdió művészeti igazgatója, Jan-Bart van Beek eközben elárulta, hogy egy autobot rendszert használtak a munkálatok során, amely képes volt a játék több ezer helyszínén, a nap különböző időpontjaiban egy halom fotót készíteni és ezáltal megkönnyítette a folyamatokat. Persze az ellenőrzést mindig emberek végezték. Kiderült továbbá, hogy a lombozat különleges jelentőséggel bírt a csapat számára, mert fontos részét képezte a Horizon világában egy rég elvesztett civilizáció buja, benőtt romjainak ábrázolásában.

A Nixxes Software másik legjelentősebb változtatása az élővilág továbbfejlesztése volt.

„Ennek érdekében átnéztük az összes falut, előőrsöt és várost, azonosítva azokat a területeket, amelyeket üresnek éreztünk, vagy ahol javíthattunk a realizmuson.”

A tereptárgyak és épületek részletességét pedig a Horizon Forbidden West szintjére hozták. Érdemes még kiemelni, hogy több mint 10 órányi motion-capture felvétellel egészítették ki a már meglévő átvezető videókat, így a párbeszédek is sokkal élettel telibbek, jobban mondva a folytatásban látottakkal összhangban vannak.

„A munkafolyamat felgyorsítása érdekében a Guerrilla prefab rendszerét használtuk – egy olyan objektumot, amely geometriát, részecskéket, hangot és fényeket is tartalmaz, így ezeket bárhol elhelyezhettük. Mindezek az eszközök tehát már léteztek a prefabban, ami azt jelenti, hogyha egy fáklyának a fényértékét módosítani kellett, akkor az egyszerre történt meg a világ összes fáklyájánál. Ez nagyszabású változtatásokat és sebességet tett lehetővé.”

Összegyűjtöttük nektek mire számíthattok a Remaster verizó esetében – a képek között akad a régi játékból, illetve az újból is bőven, melyek közül egyeseket PC-n, míg a többit PS5-ön rögzítették.

Kattints a képre a galéria megtekintéséhez:


PC-n rögzített kép a Horizon Zero Dawn Rematered verzióból

A Horizon Zero Dawn Remastered október 31-én jelenik meg PC-re és PlayStation 5-re. Akiknek már megvan az eredeti Horizon Zero Dawn, 10 dollárért szerezhetik be a PS5-ös frissítést.

Galéria

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések