Bosszúállók is lesznek a koreai The Sims klónban, de nem úgy, ahogy gondolnánk

Bosszúállók is lesznek a koreai The Sims klónban, de nem úgy, ahogy gondolnánk

Nehéz kitűnni a The Sims mellett, de az InZOI alkotóiról azt semmiképp sem állíthatjuk, hogy ne próbálkoznának.

Lassan a csapból is a The Sims folyik. Egyrészt, már készül az EA boszorkánykonyhájában a The Sims 5, ami nem a The Sims 5 lesz. Másrészt, nemrég igen vacak újrakiadást kapott az első és a második rész a széria 25. születésnapja alkalmából. Harmadrészt, tavaly a Paradox Interactive hatalmas lelkesedést kiváltva dolgozott egy Life By You nevű The Sims klónon, amit aztán inkább elkaszáltak, mert nem igazán akart összeállni. És végül itt van még nekünk a PUBG mögött álló Krafton is, akik InZOI néven készítenek egy hasonszőrű életszimulátort. Igaz, ez késik pár hónapot az eredeti tervekhez képest, de legalább úgy néz ki, hogy megjelenik – ez is valami.

Nemrég egyébként a The Sims nagy riválisának szánt program mögött álló fejlesztők az InZOI hivatalos Discord szerverén igyekeztek némi információval feltüzelni a rajongókat, látva, hogy sokakat lehangolt a csúszás. Hyungjun „Kjun” Kim, a játék rendezője ekkor dobta be a köztudatba azt az információt is, hogy a realizmus mellett azért némi paranormális jelenséggel is szolgálnak majd a játékosoknak – derült ki egy Reddit-posztból.

Egészen pontosan arról van szó, hogy akik meghalnak az InZOI-ban, azok nem feltétlenül fognak eltávozni az örök vadászmezőkre. Mert ha nem vigyázunk, akkor szellemként még visszatérhetnek közénk, és felettébb gyanús, hogy olykor bosszúra fognak szomjazni. Kjun magyarázata szerint ügyeltek rá, hogy a „szellem játékmenet” ne legyen mélyebb és izgalmasabb a rendes InZOI játszadozásnál. Ennek ellenére felettébb érdekfeszítőnek hat a fejlesztők elképzelése, ugyanis a tavaly óta ismert karma rendszer fontos szerepet játszik majd ezekben az interakciókban. Lényegében a jó karmával rendelkező karakterek békésen távoznak az élők sorából, míg a rossz karma hatására szellemek lesznek belőlük, akik kísérteni fognak.

A kósza lelkek elsődleges célja – pláne, ha a mi karakterünk jár így – az lesz, hogy helyreállítsák a karmájukat és örök nyugovóra térhessenek. De hát hol van ebben a móka, ugyebár? Nos, a márciusi megjelenés környékén még valószínűleg sehol, mert a szellemek irányítása csak később kerül be az InZOI-ba. Viszont addig is Bosszúállónak állhatnak majd az NPC-k, ha túlságosan félrement a földi létük. Igaz, nem Tony Stark lesz belőlük, hanem lebegő függöny, de ha elég gyatra a karmájuk, akkor talán nem fogjuk észrevenni a különbséget.

Az InZOI az aktuális tervek szerint 2025. március 28-án jelenik meg korai hozzáférésben PC-re, majd ezt követően elvileg ellátogat később PlayStation 5-re és PlayStation 5 Próra, valamint Xbox Series X|S-re is.

Borítókép: Krafton

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések