A Nixxes továbbra is lázasan dolgozik, hogy még tovább javuljon a játékélmény a PC-seknek.
Meglepő volt látni, hogy a Sony, az Insomniac Games, de még a Nixxes Software sem hype-olta fel a Marvel's Spider-Man 2 PC-s debütálását, és csak az utolsó előtti napon kaptunk néhány információmorzsát. Mostanra viszont már sejtjük mi lehetett ennek az oka, a megjelenést követően ugyanis jöttek is a negatív értékelések a játékosoktól. Jelen állás szerint még mindig vegyes véleményekkel vannak róla az emberek Steamen, hiszen van jó néhány hibája a portnak. A vérszegény startról egyébként mi is írtunk korábban.
Most viszont megjött az első frissítés a második rész PC-s verziójához, amely több összeomlási problémát és hibát is orvosol, illetve kaptunk egy ígéretet, miszerint további hibajavítások, fejlesztések és teljesítményoptimalizálások is várhatóak a közeljövőben.
Egy tartalomgyártó, Nick Evanson időközben egyébként igyekezett elmagyarázni, hogy a DirectStorage GPU opciójának használata állhat a játék teljesítményével kapcsolatos problémák hátterében, legalábbis azok egy részét illetően. Az új patchben viszont erről szó sincs, de ettől függetlenül remélhetőleg sokaknak még így is sokkal jobbá teszi majd a Pókember páros kalandját az update.
„A Sony Crash Reporting System frissítéseinek köszönhetően mostantól képernyőképeket is kaphatunk a hibajelentésekkel együtt. Ez további betekintést nyújt majd abba, hogy hol fordulnak elő gyakran problémák a játékban. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy javítsuk az élményt, és továbbra is dolgozunk a rendszeres frissítéseken.” – írta egy Nixxes fejlesztő.
A stúdió egyébként megosztott egy listát a fixekről:
- Különféle hibajavítások a játékosok visszajelzései és a hibajelentési rendszerünk adatai alapján.
- Továbbfejlesztett hibajelentési rendszer, képernyőkép-támogatással.
- A filmstílusú animáció és a képregény SFX mostantól a Beállítások > Játék > Kamera menüpontban váltható.
- A felhasználói felületet frissítették az Új Game+ elindításának egyszerűsítése érdekében.
- Automatikus mentések végrehajtva. A történet kulcsfontosságú pontjain a játék biztonsági másolatot készít az automatikus mentés helyéről.
- Az egér görgetése is használható mostantól a manuális betöltés/mentés menüpontban.
- Különféle fejlesztések és hibajavítások a felhasználói felületet illetően.
- Normálisabban jelenik meg a karakterek haja DLSS Ray Reconstruction használatakor.
- A felületekhez ragasztott ellenségeknek már nincs fekete háttere, ha a ray-tracing be van kapcsolva.
- Kijavítottuk a ray-tracing visszaverődésekkel kapcsolatos hibát, amely pixelációs problémákat okozhatott a vízben.
Borítókép: Steam