Az AC Shadows legjobb részét igyekszik továbbfejleszteni a Ghost of Yotei

Az AC Shadows legjobb részét igyekszik továbbfejleszteni a Ghost of Yotei

Az új bosszúhadjárat miatt nem is árt, ha a következő szintre emelik az ott látott dolgokat.

A Ghost of Tsushima hatalmas sikert aratott a PlayStation 4-en, és ez utat nyitott a folytatás előtt is. A játék a megjelenését követő első három napban több, mint 2.4 millió példányban kelt el, ezzel pedig a Sony egyik leggyorsabban fogyó új IP-je lett. Ennek hatására a kiadó gyorsan zöld utat adott egy filmes adaptációnak is, amelyet a John Wick-filmek rendezője, Chad Stahelski vezényel. 2024-ben aztán napvilágot látott PC-re is, ahol szintén rengetegen kattantak rá a japán kalandra. Nem véletlenül félt tőle tehát a Ubisoft sem, bár mivel az Assassin's Creed Shadows március 20-án jött meg, így valószínűleg nem üti egymást a két cím.

Ahelyett egyébként, hogy közvetlen folytatást kapnánk, a Sucker Punch inkább egy szellemi utód mellett döntött. A Ghost of Yōtei teljesen új karakterrel, egy másik korban és helyszínen játszódik. A PlayStation weboldalán nemrégiben megjelent frissítés hírek szerint több új részlet is fény derült az új kalandról.

Egy új hős szültetik: Atsu története

1603-ban járunk, az Edo-kor kezdetén, és a Hokkaidó szigetén található Yōtei-hegy környékén él egy kedves kis leány, Atsu. Abban az időszakban ez a terület még nem tartozott hivatalosan Japánhoz, hanem egyfajta vad határvidéknek számított. Atsu élete viszont teljesen megváltozik, amikor otthonát felperzselik. A tragédia után természetesen ő is megváltozik, és bosszúra éhesen útnak indul, hogy leszámoljon azokkal akik elvettek tőle mindent, hasonlóan az előző játék főhőséhez, Jin Sakaihoz. A játék mechanikájáról annyit tudni, hogy pénzhez juthatunk fejvadász megbízások teljesítésével, Atsu harcmodorát, túllélési stratégiáját pedig mi magunk alakíthatjuk. A fejlesztők korábban is utaltak arra, hogy nagyobb döntési szabadságot adnak a játékosoknak, így elképzelhető, hogy bizonyos küldetéseket többféleképpen is teljesíthetünk, és akár még a döntéseinknek is nagyobb hatása lehet majd a történetre.

Lélegzetelállító játékmenet és fegyverek

A Ghost of Yōtei rengeteg új mechanikát és játékmeneti fejlesztést ígér. Az új fegyverek közé tartozik az ōdachi (hosszú kard), a kusarigama (lánc és sarló kombinációja), valamint a dupla katana – ebben a tekintetben úgy tűnik az AC Shadows babérjaira törhet, és továbbfejlesztheti az ott látott harci mechanikákat és fegyvereket, és mivel ez az egyik legjobb része az új AC-nak, ezért sok jóra számíthatunk majd a Yotei-ben is, ha ez az irány marad. A környezet is lenyűgöző lesz, a szélben hullámzó fűmezőktől a havas tundrákig, sok helyen megfordulhatunk majd, miközben leesik az állunk a lenyűgöző panorámától.

A játék PlayStation 5-re jelenik majd meg először, de persze a legjobb vizuális élményt a PlayStation 5 Pro konzolon élhetjük majd át. Egyelőre nincs hivatalos megjelenési dátuma, de a Sony alighanem szeretné megvárni a GTA 6 megjelenésének pontos időpontját, mielőtt bejelentené az új szamurájos kaland premierjét – bár a legújabb információ szerint június-július környéként napvilágot láthata a Ghost of Yotei.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések