Nem csak Sombra az egyetlen újdonság a PTR-on

Nem csak Sombra az egyetlen újdonság a PTR-on

Elérhető az új map és az új játékmódok, de Pharah is kapott egy kis erősítést a tesztszervereken.

November 7-én, bő 2 hónapos várakozás, találgatás, kódfejtés és a BlizzConos bejelentés után végre kipróbálhatóvá vált az új karakter, Sombra az Overwatch tesztszerverén. Ahogy az várható volt, az egész PTR megtelt a mexikói hackert kipróbálni kívánó játékosokkal.

Magáról a karakterről és annak képességeiről már olvashattatok ezelőtt, de volt szó erősségeiről és gyengeségeiről is. Most az újdonságok mellett röviden megosztanám veletek a tapasztalataimat és véleményemet arról, hogy milyen hatással is lesz Sombra a játékra.

Azon a pár meccsen, amin sikerült kipróbálnom Sombrát anélkül, hogy elhappolták volna előlem, bizton állíthatom, hogy a karakter igen élvezetes, és miután megszoktuk a gépfegyverét, még kényelmesnek is mondható. Sebzése nem túl nagy és a hatótávolsága is igen kicsi, emellett sok sebzést sem tud elszenvedni, viszont mindent kárpótol a skillsetje, hiszen új színt visz a játékba. A képességeinek hála egy jó játékos kezében megnehezítheti az ellenfelek dolgát. A metában elsősorban a tankokra lesz hatással, hiszen az eddig örök Tier 1-es Reinhardtot is képes lehet letaszítani a trónjáról, tehát mindenképp megbolygatja majd a mostani egyensúlyt, és talán a mostanság népszerű taktikák is megváltoznak majd.

Sombra mellett több újdonság is bekerült: kaptunk új módokat, egy új pályát (rövidesen kapunk még egyet), a PTR-en már el is indult a ranked szezon harmadik felvonása, emellett már nem csak szintlépésért járnak loot boxok, és egy kicsit a menü kinézetébe is belenyúltak.

Az új helyszín egy kis havas pálya, az Echo Point: Antarctica, ez ad helyet az új aréna játékmódoknak, amiből lesz 1v1 és 3v3 is. Mindkét mód csakis az ellenfél likvidálására fókuszál több körön keresztül, de míg 1v1-ben random kapjuk ellenfelünkkel ugyanazt a hőst, addig 3v3-nál mi magunk választhatunk, de minden karakterből csak egy lehet a csapatban.

A régi pályákra is kaptunk árkád módokat, mégpedig egy 6v6-ot random hősökkel, és egy olyat, ahol egy karakterből akár 6 is lehet. Erre a módra azért volt szükség  mert most már Quick Play-ben is találkozhatunk majd a hőskorlátozással, akárcsak a ranked meccseken. Az árkád mód másik újdonsága, hogy többféleképpen is szerezhetünk majd lootboxokat. Ehhez nem kell mást tenni, mint egy adott módban nyerni, vagy egy bizonyos mennyiséget játszani.

Végezetül egy karakternerfről is be kell számolnunk: Pharah Hover Jetjének emelkedése 35 százalékkal nőtt.

Az utolsó patchben tehát kitett magáért a Blizzard, rengeteg újdonság érkezett - kíváncsian várjuk, mikor kapjuk meg mindezeket "élesben" is.

TETSZETT? KÖVESSETEK MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések