Hosszú idő után úgy tűnik, megoldották kedvenc kalapácsos kalandorunkat érintő hibákat.
A jelenleg uralkodó dive meta teljesen kiszorította a játék kompetitív részéből az olyan kevésbé mobilis hősöket, mint Reinhardt. A pontos számok elég elszomorítóak, ráadásul kedvenc német kalapácsos kalandorunkat különböző bugok is gyengítették az elmúlt időben.
Metaelemzés: Roadhog szinte eltűnt, D.Va és Winston a viszont a csúcsra tör
Kimerítő jelentés a legutóbbi frissítés okozta változásokról.
Ezeken az anomáliákon gőzerővel dolgozott a Blizzard és a játék vezető fejlesztője, Jeff Kaplan még egy helyzetjelentést is közzétett a napokban. Elmondása alapján a legtöbb hiba még az 1.13. frissítés előtt javításra került, az Earthshatter találati arányát pedig a következő patch-ben javítják majd. Nézzük is meg, milyen bugokról van szó pillanatnyilag, amik javítása már bekerült a PTR szerverekre:
- A Fire Strike hitboxa túlságosan kicsi volt.
- A hálózati késleltetés miatti kalapács lendítési problémákat megoldották.
- Az 1.13-ban 10%-kal növelik majd Reinhardt kalapácsának lendítési sebességét.
- Megoldottak rengeteg "animation cancel" bugot, amiket szintén a hálózati késleltetés okozott.
- A Fire Strike és Charge animációkat szinkronizálták a hálózati késleltetéshez.
- A Charge most már biztosan el fogja kapni a célpontot ahelyett, hogy csak ellökné. Mivel a képesség egy kúp alakú támadás, a már korábban említett hálózati késleltetés is erősen érintett.
- A Charge továbbá már akkor is el fogja találni a célpontokat, ha azok éppen egy lépcsőn állnak.
Arra a problémára, amit már korábban is említettünk, miszerint az ultimate képesség nem minden ellenséges karaktert talál el, még nem érkezett megoldás. Jeff szerint ez is kijavításra kerül majd a jövőben, pontos dátum azonban nem ismert. A teljes bejegyzést ITT tudjátok megtekinteni.
Reméljük ezekkel a javításokkal és a kalapács sebességének növelésével, Reinhardt visszanyeri régi dicsőségét a játékon belül.
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!
Cover: Wallpaper Abyss