Ráadásul az Overwatch Artbook szerint McCree kinézete már vagy 20 éve létezik az RTS univerzumában.
A Blizzard játékai közt hatalmas átfedés található, különösen ha a művészeti megvalósításokról van szó. A hamarosan megjelenő "The Art of Overwatch" könyvből már kiszivárgott néhány részlet a karakterek eredeti koncepciójáról; ha lemaradtatok volna cikkünkről, az alábbiakban tudjátok pótolni.
Az első ötletek alapján Mercy másként nézett volna ki az Overwatchban
A hamarosan megjelenő "Art of Overwatchban" néhány karakterre nem ismernénk rá, ha az eredeti ötlet valósult volna meg.
Most egy rajongó új szintre emelte a Blizzard játékok közti átfedést, ugyanis a Starcraft 2 editor segítségével megalkotta Zenyatta-t, mint játszható egységet, és az elkészült karakterről fel is töltött egy rövid videóprezentációt a redditre.
SC2_Zenyatta - Create, Discover and Share Awesome GIFs on Gfycat
Watch SC2_Zenyatta GIF on Gfycat. Discover more GIFS online on Gfycat
A közösség tetszését rögtön elnyerte a projekt, és sokak fantáziája meg is indult, hogy milyen jó lenne egy Omnic Krízis RTS kampány a Starcraft 2 motorjára építve. Az ötlet szerintünk is nagyon jól hangzik, és annak ellenére, hogy a stratégiai játékok visszaszorulóban vannak a MOBA-k miatt, a Blizzard igenis elgondolkodhatna az ötleten, hogy kiterjessze az Overwatch univerzumát, és a játékosok jobban megismerjék a háttértörténeteket.
Érkezett egyébként egy másik érdekesség is most, ugyanis a The Art of Overwatch könyvből előkerült egy kép, amelyen McCree-t vélhetjük felfedezni StarCraft környezetben egy Hydralisk és egy Dropship társaságában.
Természetesen a képen nem az amerikai pisztolyhős látható, hanem az RTS játékban sosem felhasznált Prospector Logan, akit eredetileg Chis Metzen alkotott meg még 1997-ben.
Soldier:76-hoz hasonlóan tehát McCree alapkoncepcióját és kinézetét is a Blizzard egykori kreatív igazgatója alkotta meg sok sok évvel ezelőtt. Kíváncsian várjuk, hogy az Overwatch könyv megjelenésével, milyen további részletek bukkannak még fel.