Régi hibák mégsem annyira ismertek a szélesebb közönség számára, ugyanakkor végtelenül bosszantóak!
Ritka bug miatt több, mint 200 ártatlan játékost tiltott ki a rendszer
Jeff Kaplan azonban már reagált a panaszokra, és dolgoznak a megoldáson.
Megvan az érzés, amikor Pharah-val lőnéd az ellenfeled, majd kapsz egy hirtelen jött bénítást (stun) és a már kilőtt rakéta és/vagy concussion blast egy bizonyos távolság után kámforrá válik. A jelenség újra és újra felüti a fejét, ráadásul a profik szerint már a játék legeleje óta benne van a bug a játékban. Ez főleg azért bosszantó, mert a projectile lövedékeket használó hősöknek –mint Pharah is– lehetőségük kellene, hogy legyen a haláluk, bénításuk, altatásuk előtt közvetlenül kilőtt lövedékkel sebezni. Röviden és tömören; a rakéta addig létezik, amíg Pharah él, vagy nincs bénítva.
Ez a lövedék nem csupán Pharah-nál figyelhető meg, Junkrat concussion mine-ja is eltűnik, ha még a levegőben van és közben ölik meg használóját. Ana darts sleep-jére is érkezett már panasz, sőt Tracer Pulse Bomb-ja is eltűnik, ha még a detonáció korai szakaszában, a levegőben ölik meg használóját, mondjuk ebben az esetben az ultimate töltöttségi százaléka nem nullázódik le.
Hasonló bug érinti Genji-t is, aki az utolsó leheletéből is képes gyilkolni, nem állítja meg őt sem a golyó, sem a flashbang (2:21-től):
A Blizzard még nem erősítette meg hivatalosan, hogy vajon miért lehet ez a hiba, de valószínűsíthetően a ping és packet loss (csomagvesztés) kombinációja tehet róla.