Old Heroes: Amikor az árnyak elől nem volt menekvés; íme a Stealth Assassin 1.0

Old Heroes: Amikor az árnyak elől nem volt menekvés; íme a Stealth Assassin 1.0

Attól még, hogy nem látod, ott van. Mire pedig meglátod, többet már nem látod.

Egy eredeti Reign of Chaos DotA hős azokból a napokból, melyek már réges-régen elmúltak, ez a láthatatlan gyilkos a halál ward segítségével közvetlen közelről nézte végig áldozatai haláltusáját. Ki lehet ő?

Rikimaru az igazi sorozatgyilkos. A Void Demon kihalása után (Icefrogék szétzúzták a dominanciáját), a receptek megjelenésekor a Stealth Assassin uralta a csatateret, és egyedül ő volt az igazi király. Senki nem volt képes –talán a blinkes Anti-Mage időnként megúszta– túlélni a vele való találkozást. Annyira erős volt, hogy az ellenséges hősök csoportjait is képes volt elintézni, és nem csak a magányos lézengő karakterek voltak veszélyben csapásaitól.

El tudod képzelni a Stealth Assassin képességeit egy Witch Doctor Death Wardal megturbózva? Ez az ultimate képesség tényleg a nevéhez méltó volt.

Az eddigi epizódokban megszokott módon fussunk végig a képességein.

Permanent Invisibility: A 3. szint megszerzése kötelező volt és utána aktiválhattuk. Mindaddig láthatatlanok maradtunk ameddig semmilyen akciót nem hajtottunk végre. A laneléstől kezdve lesből támadhatunk, és nem kegyelmezhetünk egyik ellenfelünknek sem. Még most sok mérgelődésre ad okot a láthatatlanság, de a Dota megszületése után még kevésbé tudták az emberek, hogy mi a teendő ilyen esetben.

Blink: Hasonlóan a mostani skilljéhez, képest volt gyorsan pozíciót váltani, 50 manáért viszonylag nagy távolságot tudott ugrani. Négyes szinten szinte folyamatosan képes volt változtatni a helyét, amivel az őrületbe kergethetett mindenkit.

  • Level 1: 10 másodperces cooldown
  • Level 2: 7 másodperces cooldown
  • Level 3: 5 másodperces cooldown
  • Level 4: 2 másodperces cooldown

Critical Strike: Nem nehéz megfejteni, hogy bizonyos ütései extra sebzést jelentettek számára és nagy fejfájást az ellenfélnek. Akkoriban a kritikus ütések nagyot szóltak, de a halottaktól már nem lehet megkérdezni, mennyire is fájtak valójában.

  • Level 1: 15% esély a 1.5x-es sebzésre
  • Level 2: 15% esély a 2x-es sebzésre
  • Level 3: 15% esély a 2.5x-es sebzésre
  • Level 4: 15% esély a 3x-os sebzésre

Death Ward: Az ultimate, level 6-os képessége. Megidézett egy halál wardot, amely lőtte a közelben álló ellenséges hősöket. Nem channelinges spell volt (nem kellett egyhelyben állni, hogy aktív legyen), tehát a lerakása után szabadon kaszabolhattunk kedvünkre.

  • Level 1: 60 chaos (olyan, mint most a pure) sebzés, 1 célpont
  • Level 2: 85 chaos sebzés, 2 célpont
  • Level 3: 110 chaos sebzés, 2 célpont
  • Level 4: 150 chaos sebzés, 3 célpont

A legnagyobb királyok uralkodása is véget ér egyszer. Nem kerülhette el a sorsát a Stealth Assasin sem, Icefrogék gondoltak egyet és letaszították a trónról Rikimarut. Szerencséjére a játékból nem törölték, csak átalakították, és azóta is élvezhetjük a köreinkben az egyik legkorábban megalkotott hero-t.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések