A Moira patch óta rengeteg játékos panaszkodik magas pingre, kifagyásokra és laggokra

A Moira patch óta rengeteg játékos panaszkodik magas pingre, kifagyásokra és laggokra

A Blizzard viszont egyelőre nem tudja reprodukálni a problémát, így a közösség segítségét kéri. 

Az 1.17-es frissítés múlt héten került be a játékba és az új karakter, Moira mellett a Mercy nerf és az Ana buff is megjelent az éles szervereken. Az előzetes statisztikák alapján a Support kaszt kiegyensúlyozása felé jó úton indult el a Blizzard; ha kíváncsiak vagytok az eredményekre, az alábbi cikkünkben tudjátok pótolni.

Az 1.17-es frissítés visszahozta kedvenc nagyinkat a játékba

Habár még Moira nem került be a Competitive Play-be, a statisztikák szerint a Support kaszt egyre jobb helyzetben van.

A patch azonban úgy tűnik nem sikerült tökéletesre, mivel az élesítése óta rengeteg játékos panaszkodik a battlenet fórumán hirtelen előjövő hatalmas pingekre és olyan laggokra, amik igencsak megkeserítik a mérkőzéseiket. 

A Moira frissítés óta minden játékban indokolatlanul felmegy a pingem, pedig sem letöltés sem egyéb megterhelő folyamat nem fut a háttérben. Kipróbáltam mindent, kikapcsoltam a routert, ellenőriztem a gépem folyamatait, de semmi szokatlan nem tűnt fel.

A probléma felkeltette a Blizzard support figyelmét is, viszont azt írják a fórum hozzászólásukban, hogy hiába próbálták meg lekövetni a leírt problémát, sajnos nem tudják reprodukálni, szóval az érintett játékosok segítségét kérik az ügy megoldásában. Először is azt javasolják, hogy a battlenet applikációban próbáljátok meg a "Scan and Repair" funkciót, hátha az javít valamit a dolgon, ez után pedig zárjatok be minden olyan programot, akár a battlenetet is, ami leterhelheti a rendszert. 

Ha ezek nem vezetnének megoldásra, akkor az a kérésük, hogy küldjétek el az MSInfo és DxDiag fájlokat a TechInfo@Blizzard.com címre, (a mail tárgya ATT: Kershew Re: Lag spikes Forum Thread legyen) ezeket pedig az alábbi módszer alapján tudjátok elővarázsolni. Az üzenetben tüntessétek fel azt is, hogy melyik internet szolgáltatónál vagytok, milyen routeretek van, mikor játszotok wifin keresztül, továbbá a pingetek mértékét is mellékeljétek kép vagy videó formájában. 

A visszajelzések nagyban hozzájárulhatnak a probléma minél hamarabbi megoldásához, szóval ha nálatok is előfordulnak ezek a laggok, akkor ne habozzatok és írjatok a support-nak vagy a battlenet fórumára

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések