Hirdetés

"A visszajelzésekre természetesen nagyon kíváncsiak vagyunk, szóval ne féljetek megosztani velünk." -Nate Nanzer AMA

Az Overwath League irányítója rengeteg érdekes dolgot árult el a tegnapi kérdezz-felelekben. 

Hirdetés

Az Overwatch League minden bizonnyal 2018 egyik legnagyobb e-sport eseménye lesz, viszont rengeteg részlet még tisztázatlan a versenysorozattal kapcsolatban. Szerencsére a liga koordinátora, Nate Nanzer tegnap tartott egy kérdezz-feleleket a Competitive Overwatch subredditen, ahol idejéhez mérten megpróbált válaszolni a rajongók minden kérdésére. A legérdekesebb témákat most kigyűjtöttük nektek a posztból, jó olvasgatást hozzá!

Milyen szabályok vonatkoznak a cserejátékosokra? Pályánként tudnak majd cserélni? Még a mérkőzés kezdete előtt el kell döntenie a csapatoknak, mikor szeretnének változtatni?

Egyenesen a szabályzatból: A csapatok csak pályánként cserélhetik a játékosaikat, oldalváltás közben nem, a cserejátékos pedig később visszacserélhető a mérkőzés során. Az alakulatoknak továbbá az első forduló vége előtt értesítenie kell a liga kijelölt megbízottját, ha a következő pályára cserélni szeretnének. 

Az Overwatch League tokeneket úgy is lehet majd szerezni, ha nézzük a mérkőzéseket? (hasonlóan a CS:GO láda dropp-hoz) Az Open Division pénznyereményéből lehet-e majd tokeneket vásárolni?

Jelenleg is gondolkodunk azon, miként tudnánk honorálni az Overwatch League mérkőzések nézőit.  Pillanatnyilag semmilyen részletet nem tudok elárulni, viszont tisztában vagyunk vele, milyen apró játékokat csinálunk majd ezzel kapcsolatban. Az Open Division jutalma pedig ugye a Blizzard Balance, amiből a játékosok tudnak majd tokeneket venni. 

Új Token rendszer és 312 skin érkezik az OWL indulásával

Melyekből egyet ingyen megkapunk. A csapatok pedig a Twitteren egy ideje már bemutatkoztak, és a mezek színskáláit is felfedték előttünk.

Hogyan telik a napja/hete az Overwatch League igazgatójának? 

Rengeteg munkával. Ha éppen nem utazok, ami ebben az évben elég ritka volt, akkor minden nap hajnali 5 órakor kelek, átnézem a levelezésem, utána pedig segítek a gyerekeimnek elkészülni az iskolába. Ez után irány az iroda, csinálok jó néhány eszpresszót, és átolvasom a Wall Street Journal nyomtatott példányát, mert öreg vagyok és Gold-ban ragadtam. A nap folyamán rengeteg meetingem van a vezetőséggel, a marketing osztállyal, a közösségi és globális feladatokat ellátó csapatokkal, továbbá a fejlesztő gárdával is. A nap végén igyekszem hazaérni, hogy még lássam a gyerekeimet mielőtt lefeküdnek, utána pedig még beülök a gépem elé és addig dolgozom, amíg arccal előre el nem alszom a billentyűzeten. 

Mit szeretnétek megvalósítani az első szezon során? 

Első körben azt szeretnénk, ha az előszezon egy kiváló élmény lenne a játékosoknak, a csapatoknak, a partnereinknek, a tulajdonosoknak és természetesen a nézőknek is. Mindez nagyszerű show-t, izgalmas meccseket, emlékezetes pillanatokat és látványos rivalizálásokat jelent a csapatok közt, továbbá a világ legjobb Overwatch játékosai feszülnek majd egymásnak. Az első szezonnal az egész versenysorozat alapköveit szeretnénk letenni és egy olyan ligát összerakni, amire a rajongók büszkék lehetnek. 


Hogyan néz ki majd szerinted az Overwatch League mondjuk három év múlva? 

Az én vízióm szerint a versenysorozat nőni fog, és eléri majd a tényleges globális jellegét. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy terjesszük a ligát, és egyre több város csatlakozhasson Európában, Ázsiában és remélhetőleg Dél-Amerikában és Ausztráliában is. A csapatok már a saját stadionjaikban tartják a meccseket, és egészen új arculatot visznek bele az e-sport világába. 

Miként fognak működni az adások ismétlései (–ha lesznek–), hogy kedvezzetek azok számára, akik nem elég szerencsések, hogy a nyugati parti időzónában élnek?

Az időbeosztás kialakítása nagyon nehéz feladat. Az előszezon mérkőzéseinek ideje alatt folyamatosan figyelni fogjuk a nézőszámot az egész világról. A visszajelzésekre természetesen nagyon kíváncsiak vagyunk, szóval ne féljetek megosztani velünk, hogy mit gondoltok a meccsek időpontjairól, bárhonnan is nézitek majd az adást. 


Hogyan szeretnétek rávenni a közösséget arra, hogy ne csak játsszák, hanem nézzék is az Overwatch-ot?

A BlizzConra és a liga kezdetére a fejlesztőcsapat remek munkát végezett az Overwatch nézhetőségének javítása érdekében. Úgy éreztük, hogy a funkciók; mint a csapat uniformisok, a 3d okos kamera, vagy a 2d-s felülnézeti térkép bevezetése abszolút sikeres volt. Tisztában vagyok vele, hogy a csapat legalább annyira szeretné nézhetővé tenni a játékot, mint játszhatóvá. Tulajdonképpen minden maga a játékkal kezdődik, viszont úgy véljük, akár csak a tradicionális sportoknál vagy más nagy versenyek esetében, itt is alapvetően a játékosokért szorítanak. És teljesen mindegy honnan jöttél, Floridából vagy mondjuk, a nyugati partról, vagy már a béta óta követed a kedvenceidet, mi arra törekszünk, hogy kiváló szurkolói környezetet biztosítsunk számodra. 

Az Overwatch League-nek vannak specifikus tervei arra, hogy minél több nőt, és nem bináris identitású játékost bíztasson a kompetitív játékra? A Master fölött lévő Twitch streamerek között nagyon sok női játékos van, viszont ez nem látszik az e-sportokban.

Azt szeretnénk, ha az Overwatch mindenki számára befogadókörnyezet lenne, ahol az egyetlen megítélést a skill, az intelligencia és a csapatjáték jelentené. A biztonságos és megértő környezet kialakítása különösen fontos számunkra, továbbá hadd ragadjam meg a lehetőséget, hogy elmondhassam nektek, hogy az Overwatch League munkatársai 40%-ka nő, ez a szám pedig folyamatosan növekszik.

Ezek lettek volna tehát a legérdekesebb kérdés-válaszok a Nate Nanzer AMA-ból, ha további infókra lennétek kíváncsiak, a teljes posztot ezen linken tudjátok elolvasni.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?