A játék atyaúristene az OWL meccsek szünetében adott interjút, amiben beszélt Mercy-ről és Junkrat-ről, továbbá az új hősök fejlesztési folyamatáról is.
Ezen a héten nagyjából minden az Overwatch League körül forog és a ligában szereplő csapatok rá is szolgálnak erre, mivel kiváló mérkőzésekkel szórakoztatnak minket. A harmadik nap küzdelmei rengeteg izgalmat tartogattak a nézők számára és néhány pozitív és negatív meglepetés is ért minket a közvetítés során. A történésekről már beszámoltunk nektek; ha lemaradtatok volna róla, az alábbi cikkünkben tudjátok pótolni.
Meglepetéseket hozott az Overwatch League harmadik napja
Sensevida | 18/01/13 11:48 Az Overwatch League főszezonjának első hete már javában pörög és a csapatok fantasztikus mérkőzésekkel kápráztatják el a nagyközönséget. A második nap eseményeiről már beszámoltunk nektek, ha lemaradtatok volna az összefoglalónkról, az alábbi cikkünkben tudjátok pótolni. A versenysorozat első etapjának második napja is bővelkedett izgalmas pillanatokban.
Az esemény jelentőségét egyébként az is emeli, hogy számtalan csapattulajdonos és befektető is tiszteletét teszi a Blizzard Arénában, ráadásul egyik nap megjelent Jeff Kaplan is, aki nem csak a hivatalos stábnak szólalt meg a színpad előtt, de interjút is adott a kulisszák mögött. A beszélgetésben rengeteg kérdés érkezett az Overwatch vezetőjéhez, a legérdekesebb téma viszont mindenféleképpen a 27. hős és az új karakterek fejlesztése volt. Jeff elmondása alapján a procedúrának különböző állomásai vannak, ami először is egy prototípussal kezdődik és megnézik, hogy alkotásuk egyáltalán életképes-e úgy, hogy el van szigetelve a játék többi részétől.
Ha a karakter mechanikái pozitív visszajelzéseket produkálnak, akkor tovább engedik és hozzálátnak a finomításához, viszont az idő előrehaladtával egyre nehezebb dolguk van, mivel a hőst hozzá kell igazítani a már játékban lévő tartalomhoz. Ebben a fázisban véglegesítik például a kinézetét, alkotják meg a háttértörténetét, illetve adnak neki személyiséget a Voice Line-ok, illetve Emote-ok által. Rátérve a 27. hősre, Jeff nagyon izgatott a fejlesztése miatt és kiemeli, hogy a csapat extra órákban dolgozik rajta és a tesztelők visszajelzései különösen pozitívak, továbbá véleménye szerint meg fogja változtatni az aktuális metát.
Természetesen a balance is szóba került és Jeff nem próbálta meg kerülni az internetes közösség által mostanában leginkább felkapott témát. Első körben leszögezi, hogy remek lehetőség számukra az, hogy az Overwatch League miatt a világ legjobb játékosai Los Angelesben tartózkodnak és visszajelzésükkel segítik a munkájukat. Ettől függetlenül a játék nem csak az ő szavuk alapján van kiegyensúlyozva, és továbbra is oda figyelnek a casual közösségre is, viszont utóbbiból nagyon nehéz kiválasztani az értelmes ötleteket és ajánlásokat, mivel leginkább a nagy hangú és önző, mindemellett nagyon kevés rálátással rendelkező játékosok szavától hangosak a fórumok. Hozzáteszi még, hogy a Junkrat és Mercy változtatások leginkább a saját önkritikájuknak köszönhetőek és akár hisszük, akár nem, ő is rengeteget Overwatch-ozik és látja, hogy milyen egy adott hőssel vagy ellene játszani. Végezetül hozzáteszi, hogy jó látni, mennyire sokfajta hős jelenik meg az OWL mérkőzések során, viszont szerinte lehetetlen minden karaktert ugyanolyan erőssé és használhatóvá tenni.