Kai'Sa a hotfix után további erősítéseket kaphat, amire szüksége is van!

Kai'Sa a hotfix után további erősítéseket kaphat, amire szüksége is van!

Egy héttel a kiadása után sem éri el egyik pozícióban sem a 45%-os győzelmi arányt. Ennyire nehéz kiismerni vagy egyszerűen gyenge? A Riot az utóbbira szavaz.

A hotfix óta nem nagyon esett szó Kai'Saról, legalábbis a PBE patch-ek kapcsán, pedig valamit láthatóan tenni kell vele. Továbbra is nagyon lassan scale-el a játékban, főleg a képességeit tekintve, de akadnak nála más gondok is. A mai PBE patch is érdekesen alakul, kivéve a rókalány számára.

Talon és Zed ultiját erősítik, visszatérhetnek az orvgyilkosok?

Aioween | 18/03/14 09:26 Az ADC mainek bizonyára nem fognak örülni a hírnek, de a játék két talán leghírhedtebb AD orvgyilkosa buffokat kapnak a végső képességeikre. Még nagyobb figyelmet kell szentelni majd vagy a tiltásokra, vagy ha ez elmarad, akkor a középső ösvényre, hiszen ha onnan eltűnik bármelyikük is, elég jó esély van arra, hogy a mi skalpunkra hajtanak ADC-ként, vagy akár törékenyebb supportként.


Minden korábbi változást felejtsünk el egyelőre, minden képességét visszaállították az élő szerveren található verzióra, később fognak visszatérni rá. Nem nagyon sikerült eltalálni a megfelelő státuszt.

Minimális buffokat kapott, a szintenként kapott AD mennyisége 2,41-ről 3-ra nőtt, ez 18-as szinten ez 10,5 plusz sebzést jelent. Ami viszont fontosabb lehet, hogy a szintenként kapott MR mennyisége 0,5-ről 1-re nőtt.

Eleinte sokan arra gyanakodtak, hogy a játékosok egész egyszerűen nem tudnak kiigazodni rajta, hogy miként is kellene őt játszani. Míg ez a feltevés technikailag továbbra is igaz lehet, bő egy héttel a kiadása után elég valószínűtlen. Sokkal inkább arról lehet szó, hogy még a hotfix ellenére is a számok alapján egész egyszerűen túl gyenge.

Ezen a helyzeten szeretne javítani a Riot Games és újabb buffokat adnak a legújabb Voidból érkező ADC-nek. Ami nagyon fontos, hogy a támadási hatótávja 500-ról 525-re növekszik, ez sok korai cserét, valamint a passzívjának kihasználását is elősegítheti más lövészekkel szemben.

A Q (Icathian Rain) hatótávja szintén 25-tel növekszik 575-ről 600-ra. Ez megint csak a cseréket könnyíti, illetve fontos minionokat érhetünk el akár támadási hatótávon kívülről is, mind például egy ágyús miniont. Az E (Supercharge) is változik két szempontból. Egyrészt a kapott mozgási sebesség a töltés alatt nagyobb lesz, 40/45/50/55/60% helyett 55/60/65/70/75%, vagyis minden szinten 15%-kal gyorsabban mozoghatunk, az emellé párosuló láthatatlanság később pedig egy egész használható fegyverré válhat. Azt azért hozzá kell tenni, hogy ez egyfelől kompenzáció, ugyanis a töltés is rövidebb ideig tart, 1,5-0,75 mp helyett 1,2-0,6, cserébe kisebb időre válunk fegyvertelenné.


A Q (Taste Their Fear) alap AD rátája 120-ról 130%-ra növekszik, ez jobb scalinget jelent tárgyak alapján, viszont az alap sebzést csökkentik, 65/90/115/140/165-ről 50/75/100/125/150-re. Ez fájhat a korai szakaszban, nehezebb lehet elindulni vele, de aki így is tud teljesíteni, annak meghálálja magát ez a frissítés.

Egy teljesen véletlenszerű buffot kapott a semmiből, amit nem igazán értek, illetve nem hiszem, hogy nagy hatással lenne rá, de ettől függetlenül az ulti (The Culling) AD rátája 20-ről 25%-ra nőtt.

A végső képesség (Paranoia) alap AD rátája, 120%-ról 150-re növekszik és az alap sebzést is 150/250/350-ről 150/275/400-ra vitték fel. Ezek a számok talán pont elegek lesznek ahhoz, hogy ha nem is első számú választásként, de valamennyire visszatérjen a metába.


Ezeket a frissítéseket már korábban említették, de végül nem kerültek be PBE-re eddig. Az alap sebzés 62-ről 59-re csökken, a szintenként kapott AD pedig 2,4-ről 3-ra nőtt.

A Q-nál a sebzésváltozást, a minionokra okozott sebzést, illetve az ultinak a változásait is visszavonták, jó eséllyel a következő tesztelési ciklusban találkozhatunk majd vele.

A Q (Decieve) esetében új a mostani ciklusban, hogy a Q bónusz fizikai sebzését 20/30/40/50/60 (80% alap AD)-ról 10/20/30/40/50 (60% alap AD)-ra csökkentették.

A Guinsoonál a hatás marad, az ár azonban változik és 3300 helyett 3000 aranyba kerül, ezáltal az összerakási költség is 990-ről 690-re megy le.

A Hextech GLP-800 is olcsóbb lesz, 3000 helyett 2800 arany, az összerakása pedig 850 helyett így 650.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések