Ráadásul a Blizzard közzétette az LFG és Endorsements rendszert is.
Több hetes tesztidőszak után a Blizzard a ma esti frissítésben közzétette a Symmetra rework-öt az éles szervereken. Mindemellett a Patch több korábban beharangozott újítással is kedveskedik nekünk: éles a csapattárs kereső rendszer, továbbá az Endorsments funkció is, így már személyesen tudjuk értékelni a társainkat a ranked meccsek után. A két újítástól egyébként azt várják a fejlesztők, hogy kicsit helyre pofozzák a játék kompetitív élményét, és egy jobb és barátságosabb hellyé válik általuk a ladder. A Blizzard terveiről egyébként nemrég Jeff Kaplan beszélt az Units Lost Gaming-es Stylosa-nak. Ha kíváncsiak vagytok a részletekre, az alábbi cikkünkben tudjátok azokat megtekinteni.
"Már megvan a teljes designunk a roleque-ra" - Jeff Kaplan
A játék irányítója nemrég az Units Lost-os Stylosa-val beszélgetett a ránk váró frissítésekről.
Na de térjünk is rá az aktuális újdonságokra, és nézzük meg, nagy vonalakban mit is tartalmazott a ma esti frissítés. A két legfontosabb új funkció egyértelműen a már említett LFG és Endorsements rendszer, viszont azt is érdemes kiemelni, hogy már elrejthetjük a profilunkat mások elől. Utóbbi egy igencsak két élű kard és rengeteg aggályom van a funkció miatt, de úgy is az idő dönti majd el, hogy helyes volt-e a stúdió döntése. Tovább menve, a stúdió egybeolvasztotta a Defense és Offense hősöket egy kategóriába, a harcokat már 25%-kal távolabb is hallhatjuk, illetve a Symmetra rework mellett több hősön is változtattak itt ott, ráadásul az átalakított Horizon Lunar Colony is elérhető lett.
Doomfist
- A Meteor Strike által biztosított bónusz mozgási sebesség 150%-ról 200%-ra nőtt.
- Az alap képességekből nyerhető pajzs 30 egységről 35-re nőtt.
McCree
- A Deadeye képesség hatótávolsága 70 méterről 200 méterre nőtt.
Orisa
- A Supercharger képességhez szükséges töltöttség 15%-kal csökkent.
Symmetra
Photon Projector
- Már nem céloz automatikusan és a hatótávolságát megnövelték 10 méterre.
- A sebzés növekedés már nem másodpercenként, hanem két másodpercenként következik be, megnövelték viszont annak nagyságát 30/60/120-róé 60/120/180-ra.
- A pajzsok eltalálásánál nem veszít lőszert, hanem generálja azt, a tárkapacitás viszont 100-ról 70-re csökkent.
- Az alternatív tüzelés átmegy a célpontokon, megnövekedett a sebessége, a töltési ideje csökkent, az alap sebzése pedig 60 egység, becsapódáskor pedig szintén ennyi.
Sentry Turret
- A turret-ek már projectile-nak minősülnek és távolabbra is elhelyezhetőek.
- Számuk 6-ról 3-ra csökkent, sebzésük viszont nőtt, ráadásul a lassító képességük is.
Teleporter
- A Teleporter már csak egy sima képesség, amit maximum 25 méteres távolságba rakhatunk le és 10 másodpercig marad meg.
- A bemeneti kapu Symmetra előtt jelenik meg a Spawn pont helyett.
- A teleport életereje 300 pontra csökkent.
- Nem csak játékosok, de Turret-ek, a D.Va bomba, vagy akár a RIP-Tire is átküldhető rajta.
- Ha bármelyik végét elpusztítják, az egész átjáró összeomlik.
Horizon Lunar Colony
A pálya komolyabb átalakításokon esett át, nem csak vizuális, de strukturális szempontból is. Megszüntettek például ajtókat és átjárókat, megváltoztatták egyes elemek és HP pakkok helyzetét, továbbá a védekezők spawn ajtaját is átalakították. Ha kíváncsiak vagytok a ráncfelvarráson esett pályára, akkor az alábbi videóban minden részletet meg tudtok nézni.
A frissítés ráadásul igencsak sok bugfix-et is tartalmaz. Ha kíváncsiak vagytok a kijavított hibákra, ezen a linken tudjátok őket megtekinteni.
Nektek hogy tetszik egyébként az új Symmetra?