Érkezik a csalók által boostolt játékosok első banhulláma

Érkezik a csalók által boostolt játékosok első banhulláma

Mint a legtöbb online játékban, úgy az R6S-ben is folyamatos harcot jelent a csalókkal való küzdelem.

A Ubisoft beszámolt legújabb terveiről az anti-cheat rendszert illetően. Ez egy sarkalatos pontja minden egyes online játéknak, hiszen ki szeretne igazságtalan körülmények között küzdeni? A rendszer fejlesztésében a következő lépésként újabb technológiákat és taktikákat terveznek használni, amikkel meg lehet csípni a csalókat, vagy az általuk boostolt delikvenst.

Nem győzte meg a Ubisoft válasza a csalásokkal kapcsolatban a közösséget

Egyre többen panaszkodnak, –és most már a kiadó felé is intéznek kérdéseket–, egy személynek azonban adtak egy sokat nem mondó választ.

Az utóbbi pár hétben komoly tesztelések zajlottak, ahol elsősorban a belső áthatolási kísérleteket nézték meg. Ezzel könnyebb lesz felfedezni a gyenge pontjait a mostani rendszernek, és még azelőtt kijavítani azokat, mielőtt bárki is kihasználná ezt csalásra. Tegnap lépett érvénybe egy új hotfix, ami elsősorban az utóbbi időben felmerült problémákat hivatott orvosolni. A beépülés folyamatát is javították, így ha felfedeznek egy hack-et, amire már van megoldásuk, azt azonnal implementálni tudják egy hotfix segítségével, legalábbis PC-n.

Július 16-tól kezdve elindul az első bannolási hullám, a csalók által boostolt játékosokkal szemben. A fejlesztők adatai szerint ez nagyjából 600 fiókot fog érinteni globális szinten. Szeretnék ismételten felhívni a figyelmet, hogy továbbra is bannolás jár a csalók által boostolásért a játékon belül. A teljes felhasználási feltételeket ezen a linken éritek el.

A fiókok biztonságát is fokozni szeretnék, ezért minden játékostól elvárás lesz a továbbiakban egy két lépcsős azonosítási rendszer a ranked meccsekhez. Ezt a biztonsági intézkedést már amúgy is számos más játékban és fontosabb weboldalon is láthatjuk érvényben. Ehhez is segítséget nyújt a fejlesztőgárda az alábbi linken. Jelenleg is egy olyan technológián dolgoznak, ami ennek a megvalósítását segíti elő. Egyelőre még a tesztek zajlanak, de amint van kézzelfogható eredmény, pontos dátumokat is közölni fognak a játékosközösséggel.

Ezen felül olyan funkciók életképességét és indokoltságát is vizsgálják, amik a játékosok különféle megszorításait kezelnék a Match Making Rank kapcsán (MMR). Ennek egyik lépése, hogy negálják az olyan meccsek hatását az MMR-ünkre, –legyen az pozitív, vagy negatív irányba–, ahol egy már kibannolt csaló is jelen volt, ezzel is megnehezítve a csalók által boostolást. A másik lehetőség, hogy egy skillgátat léptetnek érvénybe, ami megakadályozza, hogy túl nagy eltérés mellett két játékos együtt mehessen be rankedre, tehát a high elosok nem tudnak majd low elos játékosoknak segíteni így. Más intézkedéseken is javítanak folyamatosan, legyen szó a játékon belüli report rendszerről, vagy éppen a megfelelő jogi lépések megtételéről a kiadó részéről.

A fentebb említett dolgok nem merítik ki teljesen a tervezett listát, amivel harcolni fognak a csalók ellen, de ezek jelenleg a legfontosabb projektek. Egyelőre még nem tudnak pontos dátumot adni ezekre a funkciókra, amíg nem tudják, hogy mikor élesíthetik kész állapotban. Nagyon eltökéltek, hogy egy igazságos játékkörnyezetben mérhessük össze a tudásunkat, –legyen szó bárkiről–, ez a nyilatkozat pedig az átláthatóságot szolgálja a kiadó részéről, hogy mindenki tisztában legyen a jövővel.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!