Már a Nano Boost és a Supercharger sem növeli a Hanzo ulti sebzését

Már a Nano Boost és a Supercharger sem növeli a Hanzo ulti sebzését

Feltűnő módon a Blizzard igencsak csendben próbálta meg intézni ezt az igen hangsúlyos nerfet. 

Az elmúlt néhány hónapban a Blizzard nagyon felpörgött a karakterek kiegyensúlyozását tekintve. nem telik úgy el hét, hogy ne érkezzen valamilyen változtatás a PTR vagy éles szerverekre. Legutóbb például a játék legújabb hősének számító Wrecking Ball mellett Hanzo és Sombra átalakítások érkeztek, továbbá a Hitscan karaktereken is változtattak néhány helyen. 

Wrecking Ball megérkezett az éles szerverre!

Ráadásul a frissítésben Sombra és Hanzo megkapta a korábban beharangozott buffokat és nerfeket.

A terjedelmes frissítés mindemellett számtalan kisebb-nagyobb bugfix-et is tartalmazott, amelyek közül talán az egyik leginkább hangsúlyosabb az, hogy Mercy már nem tud olyan képességeket boostolni, mint például a D.Va és Hanzo ulti, vagy a Junkrat Steel Trap. A változtatásról ugyan már legalább egy hónapja tudunk, mégis érdekes, hogy bugfixként írták le a patch notes-ban és egyáltalán nem szenteltek neki nagyobb figyelmet, holott a Hanzo Dragonstrike sebzése egyáltalán nem mindegy a jelenlegi metában. 

Mindemellett a Blizzard elfelejtette megemlíteni a frissítés kijövetelekor, hogy a sárkányokat már sem az Ana által biztosított Nano Boost, sem pedig Orisa Supercharger-e nem boostolja. Természetesen a játékosbázisnak feltűnt a már éles szervereken lévő turpisság, és a Competitive Overwatch közösség egyik lelkes tagja le is tesztelte, hogy akkor mennyit is sebez jelenleg a képesség. 

Dragonstrike Testing

Check out this video on Streamable using your phone, tablet or desktop.

Ha végignéztétek a videót akkor már ti is tisztában vagytok vele, hogy a kis fű alatt intézett változtatásból Zenyatta jön ki legjobban, aki a Blizzard szerint jelenleg rendkívül jó helyen szerepel a metában, és a pár hete bejelentett nagy Support átalakításoknál sem változtattak rajta semmit. Összességében nem tudjuk -és valószínűleg sosem fogjuk megtudni-, hogy a Blizzard miért intézte ezt ennyire csendesen, -az viszont biztos, hogy az eddig rendkívül elterjedt és halálos Grav+Dragonstrike kombináció már nem feltétlenül jelent majd győzelmet egy csapatharc során. 

Szerintetek egyébként jó irányba ment el a Blizzard, vagy feleslegesen variálták meg a dolgokat? 

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

 

Kövess Minket!



Közvetítések