Az Anthem fejlesztői rengeteg izgalmas dolgot osztottak meg velünk

Az Anthem fejlesztői rengeteg izgalmas dolgot osztottak meg velünk

Úgy néz ki, hogy a BioWare hozni fogja a régi formáját.

Az EA nemrégiben húzott egy merészet, hiszen továbbfejlesztve korábbi szolgáltatását egy olyan ötlettel állt elő, amiben havi-, vagy éppen éves díj ellenében bárki játszhat –akár premier előtt is– a legújabb játékaikkal. Ehhez azonban nem csak sorra megjelenő új címekre van szükségük, hanem olyan alkotásokra is, amik éveken keresztül képesek lekötni a felhasználókat, akik ezért cserébe folyamatosan előfizetnek az Origin Access Premier szolgáltatásukra. Ilyen lesz a BioWare gondozásában készülő Anthem is, amivel kapcsolatban újabb információkat osztottak meg a készítők. 


Történt ugyanis, hogy a fejlesztőcsapat executive producere, Mark Darrah és a vezető producere, Michael Gamble twitteren keresztül válaszolt a rajongók kérdéseire. Ebből kiderült, hogy igen, lesznek napi küldetések, amiért érdemes lesz rendszeresen pörgetni a játékot, de azt is elárulták, hogy kerül bele egy ún. Veteran nehézségi szint is, amit azoknak ajánlanak, akik igazán szeretik a kihívásokat

Ugyanakkor a srácok tanultak más játékokból, ezért minden Anthem-en belüli aktivitáshoz használható lesz a beépített matchmaking rendszer, hogy biztosan ne maradjunk társ nélkül, amikor éppen nincs olyan ismerős, aki tudna csatlakozni hozzánk. Egyúttal a játékosok szűk rétegét is megnyugtatták, –hiszen a játék támogatni fogja az ultra-wide monitorokat, viszont azt nem árulták el, hogy pontosan hányféle fegyverrel vághatunk bele a küldetések teljesítésébe, illetve hogy milyen social funkciók lesznek benne a végleges verzióban. 


Jó hír viszont, hogy végre alfa állapotba lépett a játék, ami a fejlesztők elmondása szerint azt jelenti, hogy minden tartalom bekerült és most már "csak" annyi dolguk lesz, hogy kiirtsák a felmerülő bugokat és ahol kell finomhangoljanak rajta. A csapat egyik veteránja, Casey Hudson úgy nyilatkozott, hogy ez az időszak arra emlékezteti, amikor hasonló állapotban volt a legendás Baldur's Gate, ami most is a teljes brigádot felvillanyozta. 

Bízunk is a csapat sikerében, hiszen köztudottan legalább 10 évre terveznek legújabb akció-szerepjátékukkal, ami hatalmas univerzummal várja a magányos farkasokat, –és persze a maximum 4 fős csapatokat. Természetesen figyelnek a maximális szint utáni friss tartalmakra is, amik nem csak új fegyvereket és felszereléseket, hanem nem kis kihívásokat jelentő raideket is fognak jelenteni.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!