A karakter sebzése ugyanis jócskán lecsökkent az új szórási mintának köszönhetően.
Néhány nappal ezelőtt a fejlesztők új frissítést tettek közzé a tesztszerveren, melyben Mercy, Roadhog, Reaper, továbbá Symmetra is kisebb nagyobb változtatásokon esett át. Ha esetleg lemaradtatok volna a részletekről, kattintsatok az alábbi cikkünkre!
Mercy, Roadhog, Reaper és Symmetra is buffot kapott a PTR szervereken!
Az Overwatch fejlesztőcsapata nem bír magával és ismét buffolták a sokak által rengeteget kritizált Mercy-t.
A változtatások első körben mind a négy karakternél buff-nak tűntek, Reaper esetében azonban már semmiben nem lehetünk biztosak. Alapvetően a hős már 10%-kal többet gyógyít önmagán, ha sebzi az ellenfeleket, plusz a Hellfire Shotgun-ok véletlenszerű szórása 50%-kal csökkent. A fejlesztők mindezt azzal magyarázták, hogy szeretnék, ha az amúgy közelharcos karakter szóródási mintája sokkal konzisztensebb lenne, plusz az öngyógyítás növelésével esélyesebben szálljon szembe az ellenfeleivel egy 1v1 szituációban.
Nos a változtatásokat azonnal ki is próbálták a lelkes Reaper mainek, érdekes módon viszont azt tapasztalták, hogy az éles verzióhoz képest a hős sebzése jócskán lecsökkent, legyen szó akár fej, akár testlövésekről. Az alábbi képen egy egyszerű példát láthattok és a két verzió közti különbségek egyértelműek.
Csak hogy tisztábban lássátok a helyzetet, az alábbi videókban a gyakorlatban is szemléltetve van a két verzió közti különbség.
Tesztszerver:
Reaper PTR - Create, Discover and Share Awesome GIFs on Gfycat
Watch Reaper PTR GIF on Gfycat. Discover more overwatch GIFs on Gfycat
Az éles verzió:
Reaper LIVE - Create, Discover and Share Awesome GIFs on Gfycat
Watch Reaper LIVE GIF on Gfycat. Discover more overwatch GIFs on Gfycat
Természetesen benne van a pakliban, hogy csak valamilyen bugról van szó, viszont rendkívül gyanús, hogy több tesztelő is ugyan azokat az adatokat mérte. Reméljük a Blizzard azért nem megy majd el a jelentések mellett és megmagyarázzák, mi is történik a karakterrel a tesztszerveren.