Ráadásul ismét változtattak a Hellfire Shotgunok szórási mintáján.
Előző héten a Blizzard új frissítést tett közzé a PTR szervereken, melyben Mercy, Roadhog, Symmetra, továbbá Reaper is kisebb-nagyobb átalakításokon esett át. Habár a stúdió alapvetően buffnak szánta a változtatásokat, az első tesztek alapján Reaper sebzése gyengült az éles verzióhoz képest.
A tesztek alapján Reaper nem buffot, hanem nerfet kapott a legutóbbi PTR frissítéskor!
Az Overwatch fejlesztői valamit nagyon elszúrtak a karakterrel.
Jeff Kaplan természetesen igyekezett megnyugtatni mindenkit a battle.net fórumon, hogy nem célzottan nerfelték a karaktert, csupán egy váratlan bugról van szó és elsődleges céljuk az átalakítással, hogy Reaper sokkal használhatóbb legyen a mérkőzések során. Nos nemrég meg is érkezett a javítás a PTR szerverekre, melyben tovább változtattak a Hellfire Shotguns szórási mintáján. A fejlesztői kommentár szerint kivettek néhány sörétet a szórási minta külső gyűrűjéből és hozzáadták őket a belsőhöz, plusz csökkentették a két kör közti távolságot, hogy a fegyver messzebbre is hatékonyabb legyen. A változtatásokat már kipróbálhatjátok a PTR szervereken, továbbá Dan Maas producer leszögezte, hogy ha ismét problémák lennének a fegyver sebzésével, jelezzük számukra a battle.net fórumon.
Szerintetek egyébként jót tesz majd Reaper-nek ez a kis buff?