"A Hero 30 és egy jövőre érkező szuper titkos újítás a prioritásunk jelenleg" - Matthew Hawley

Fran Blizzard főhadiszállásos közvetítése alatt a Twitch chat kérdéseit válaszolta meg az Overwatch egyik producere. 

Néhány héttel ezelőtt a Blizzard új projektbe kezdett, aminek keretein belül híres Overwatch streamereket hívnak meg a főhadiszállásukra, hogy onnan közvetítsenek és beszélgessenek a fejlesztőcsapat egyik tagjával. A stúdió célja valószínűleg mindezzel az, hogy kicsit közelebb kerüljenek a játékosbázishoz és egy új módon tájékoztassák a rajongókat a ránk váró változtatásokról. Legutóbb például Lane "Surefour" Roberts közvetítésénél tudtuk meg, hogy több karakteren is változtatásokat fognak eszközölni. 

Doomfist nerfet, McCree és Bastion pedig buffot kap a következő PTR frissítéskor!

Az Overwatch fejlesztőcsapata folyamatosan azon dolgozik, hogy a játék karakterei minél inkább kiegyensúlyozottak legyenek.

Nos a sorozat legutóbbi vendége az Atlanta Reign Overwatch League csapat egyik hivatalos streamere, a hosszú idő óta Top500-ban lévő Fran volt, aki mellé a második nap folyamán csatlakozott az Overwatch egyik producere, Matthew Hawley is, hogy megválaszolja a Twitch chatet leginkább foglalkoztató kérdéseket. A beszélgetés legérdekesebb részeit kiemeltük nektek, vágjunk is bele!

Miért nincs cross platform az Overwatch-ban?

"Alapvetően üzleti, de inkább technikai indokai vannak."

Lesz valaha Battle Royale módja a játéknak? 

"A hősök sokszínűsége miatt nehéz lenne megvalósítani és a fejlesztőcsapat inkább arra fókuszál, hogy minél inkább kiegyensúlyozzák a karaktereket és javítsák a játékot, de ki tudja, egy nap talán." 

Milyen szerinted az ideális karakter balance?

"Nem minden hőstől várható, hogy 100%-ban használható legyen a meccseken, bizonyos esetekben például egy Torbjörn vagy Widowmaker hasznos, más körülmények között viszont nem. Az ideális balance egyébként valószínűleg sosem valósul meg, mivel mindig lesznek olyanok, akik erősítést szeretnének egyes karakterekre, míg mások gyengítést."

Van valamilyen különleges oka annak, hogy a rajzfilmes köntöst adtátok a játéknak?

"A 2010-es évek elején leginkább a modern, vagy világháborús katonai FPS-ek domináltak, viszont mi nem akartunk igazodni a trendekhez és inkább a Blizzard-hoz méltó színes világot szerettünk volna teremteni, amiben akár mi is szívesen élnénk a jövőben."

Mi a legjobb módja annak, hogy visszajelzést kapjatok a munkátokról?

"Híres streamerek meghívása, akik interjút készítenek velünk, a fórum bejegyzések, a reddit vagy közönségtalálkozók." 

Várható valamilyen változás a Practice Range-en?

"Sajnos limitáltak az erőforrásaink és rengeteg projektet kell elvégeznünk, de biztosíthatok mindenkit, hogy a listánkon van." 

Mi élvez most prioritást a fejlesztőcsapatnál?

"A Hero 30 és egy jövőre érkező szuper titkos újítás. Ma például volt is tesztünk a karakterrel, ami nem feltétlenül sikerült a legjobban, de dolgozunk rajta. Pillanatnyilag 3-4 további hős prototípuson dolgozunk még, plusz 1-2 papíron létezik csak jelenleg." 

Mennyi ideig tart, amíg megcsináltok egy standard kompetitív pályát? 

"Ez a helyszíntől függ, de nagyjából 6-9 hónap. A kis pályák rövidebb, míg a payload csataterek hosszabb ideig készülnek, plusz az idő nagy részét az apró részletek finomhangolása teszi ki." 

Ezek lettek volna tehát a legérdekesebb kérdések és válaszok Fran és Matthew Hawley tegnap esti beszélgetéséből. Ha kíváncsiak vagytok egyébként a teljes streamre, azt ezen a linken tudjátok megtekinteni. 

Ti egyébként mit kérdeznétek az Overwatch fejlesztőcsapatától?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

 

Kövess Minket!