Foci helyett az e-sportban lát lehetőséget a német McDonald's, szerződést kötöttek az ESL-lel.
November 2-án, pénteken jelentette be a német McDonald's, hogy nem kívánja meghosszabbítani a 15 éve tartó szponzori együttműködését a Német Labdarugó Szövetséggel, helyette az e-sportban lát potenciált.
"A döntés nem a korábbi kapcsolattal szemben született, ugyanakkor tükrözi a márka jelenlegi üzleti stratégiáját." - Phillip Wachholz, a McDonald's Németország sajtószóvivője.
New Sports: McDonald's Deutschland stellt sich im Sport Sponsoring neu auf@ESLGermany @JungvMattsports
— McDonald's Deutschland (@McDonaldsDENews) 2018. november 2.
▶️https://t.co/X9FifagZQY pic.twitter.com/5Vad7me6uB
Persze, mint minden hasonló döntés hátterében, úgy itt is a márka további tudatos építése, a célközönség minél könyebb és hatásosabb elérése, és persze a pénzügyi nyereség áll. Ugyanakkor a pár napja közzétett német döntést –miszerint az országban már nincs e-sport, csak egy megnyírbált jogokkal rendelkező eGaming– talán valamennyiben befolyásolhatja, vagy legalább gondolkodásra késztetheti az üggyel foglalkozó személyeket.
"A német sportbizottság vezetői ismét tanúbizonyságot tettek a tudatlanságukról és arroganciájukról!" - Daniel Finkler
A BIG és a mouz is kiáll a német hatóságok döntésével szemben.
KÖVESS MINKET FACEBOOK-ON!