Jeff Kaplan elmondása alapján több

Jeff Kaplan elmondása alapján több "szupertitkos" projekten is dolgoznak jelenleg

Az Overwatch fejlesztőcsapatának első embere nemrég a battle.net fórumon árulta el, mivel is foglalkoznak jelenleg. 

Az Overwatch fejlesztői igyekeznek folyamatosan kommunikálni a játékosbázissal, legyen szó akár a Developer Update videókról, közösségi média bejegyzésekről, vagy a fórum/reddit posztokról, hogy minél jobb kapcsolatot építhessenek ki a rajongókkal. A Blizzard ezen erőfeszítésének legújabb zászlóshajója egy új projekt, aminek keretein belül a játék híresebb közvetítőit meghívják a főhadiszállásra, hogy onnan közvetítsenek és közben beszélgessenek egy fejlesztővel vagy producerrel. 

A megtiszteltetésben legutóbb az Overwatch League egykori elemzője, Jonathan "Reinforce" Larsson részesült, aki mellé nem kisebb személyiség, mint Geoff Goodman csatlakozott, hogy megvitassák a chatet leginkább érdeklő kérdéseket. A beszélgetésben számtalan témát érintettek, a legérdekesebb mégis az volt, amikor kitekintettek arra, hogy a játékba átültethető-e a MOBA stílus alappillérének számító meccsek előtti karakter kitiltás. 

"A hős kitiltás csak akkor lenne lehetséges, ha több karakter szerepelne a játékban" - Geoff Goodman

Az Overwatch egyik fejlesztője Reinforce közvetítésén beszélt a sokak által régóta áhított funkcióról.

A stúdió tehát tényleg igyekszik minél több információval ellátni minket, természetesen azonban vannak olyan játékosok(leginkább a battle.net fórumokon) akik számára semmi nem elég és két elégedetlenkedő bejegyzés közt nem sajnálnak időt szakítani arra, hogy számon kérjék a fejlesztőket, min is dolgoznak a színfalak mögött. Nemrég egy Raven nevű felhasználó közzétett egy rövid, ám annál célratörőbb posztot arról az Overwatch hivatalos fórumán, hogy szerinte a fejlesztőcsapat nagyon csendben van mostanában és ez egyáltalán nem tetszik neki, mire urunk és megmentőnk Jeff Kaplan nem volt rest válaszolni és elárulni néhány részletet azzal kapcsolatban, hogyan is telnek a napjaik az irodában. Érdekesség, Kaplan stílusosan oltotta be a kötekedőt, ráadásul három titkos projektről is említést tett. 

"Helló....bocsi!

Nem szeretünk csendben ülni és nem is ez a célunk jelenleg, pont ezért jelentkeztünk különböző közvetítésekkel az elmúlt hónapokban (már van egy külön helységünk a Blizzard főhadiszálláson, ahol a streamerek tudnak velünk beszélgetni), továbbá a BlizzConon is rengeteget szerepeltünk a képernyőn, ezekről talán lemaradtál?

Mindemellett megfeszített tempóban dolgozunk számtalan feladaton, persze néhányan a hálaadási szabadságukat töltik, szóval a fejlesztők éppen szabad kezet kaptak, hogy azzal foglalkozhassanak, amivel akarnak. Az eredmények magukért beszélnek, mivel új játékmódokat, illetve funkciókat és a játék motorjához kapcsolódó új technológiákat sikerült felfedeznünk. Mindez így persze elég ködösen hangzik, viszont a prototípusok egy része egy nap bekerülhet majd a játékba. 

Jelenleg egyébként nem nagyon tudunk semmi "nagy durranást" bejelenteni, főleg azért, mert inkább a kötelező feladatainkat kell ellátnunk. De azért szeretném, ha picit belelátnátok abba, milyen projekteken is dolgozunk most. 

  • Szupertitkos fejlesztés, amiről nem beszélhetek jelenleg.
  • Karakter kiegyensúlyozás.
  • A játék életminőségét pozitívan befolyásoló változtatások. 
  • Egy új hős tesztelése és fejlesztése.
  • Új játékmód tesztelése. (ne várjátok hamar a megjelenését)
  • Egyéb fejlesztések.
  • A már meglévő eseményeink támogatása, új skinek, kozmetikai cuccok stb.
  • Még egy titkos fejlesztés, amiről nem beszélhetek. 
  • Egy szupertitkos fejlesztés, amiről szintén nem beszélhetek. 

A titkos projektekről, vagyis legalább is az egyikről, még pedig a szuper jelzővel fémjelzettről már Matthew Hawley is beszélt pár héttel ezelőtt, amikor az Atlanta Reign streamere, Fran a főhadiszálláson járt. További információk sajnos nem állnak rendelkezésünkre, viszont ha tippelnünk kéne, akkor egy új közösségi fejlesztésről lehet szó, mint például egy klán rendszer, vagy akár a casual és profi játékosok által is régóta áhított szerepkör szerinti meccskeresés. Hawley elmondása alapján egyébként ezek a titkos projektek csak jövőre érkeznek, viszont reméljük, a stúdió minél hamarabb további információkat is megoszt majd velünk róluk. 

Szerintetek egyébként milyen fejlesztéseket takarhatnak ezek a titkos és szupertitkos projektek?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

 

Kövess Minket!