Az Overwatch egyik fejlesztője Reinforce közvetítésén beszélt a sokak által régóta áhított funkcióról.
Az elmúlt pár hónapban a Blizzard rendszeresen meghív nagyobb befolyással rendelkező Overwatch streamereket a főhadiszállásukra, hogy onnan közvetítsenek és beszélgessenek egy fejlesztővel vagy cégdolgozóval a játék dolgairól. Pár hete az Atlanta Reign OWL csapatát tartalomgyártóként erősítő Fran látogatott el a központba, és Matthey Hawley-val való beszélgetése során megtudhattuk, hogy OW battle royale valószínűleg nem nagyon lesz, a fejlesztők első számú prioritása pedig jelenleg a következő hős, illetve egy jövőre megjelenő szupertitkos projekt.
"A Hero 30 és egy jövőre érkező szuper titkos újítás a prioritásunk jelenleg" - Matthew Hawley
Sensevida | 18/11/21 16:45 Néhány héttel ezelőtt a Blizzard új projektbe kezdett, aminek keretein belül híres Overwatch streamereket hívnak meg a főhadiszállásukra, hogy onnan közvetítsenek és beszélgessenek a fejlesztőcsapat egyik tagjával. A stúdió célja valószínűleg mindezzel az, hogy kicsit közelebb kerüljenek a játékosbázishoz és egy új módon tájékoztassák a rajongókat a ránk váró változtatásokról.
A stream sorozat legutóbbi vendége az Overwatch League egykori (esetleg jövendőbeli?...) elemzője, az ex profi játékos Jonathan "Reinforce" Larsson volt, aki mellé Geoff Goodman ült be egy kicsit, hogy közösen megválaszolják a chatet leginkább érdeklő kérdéseket. A beszélgetésben számtalan témát érintettek, –a legizgalmasabb rész azonban mindenféleképpen az volt, amikor a hősök esetleges kitiltására terelődött a szó. Alapvetően ugye az Overwatch egy FPS MOBA hibrid, utóbbi játékokban pedig megszokott az a lehetőség, hogy a meccsek előtt megakadályozzuk az ellenfelünket, hogy egy adott hőst választhasson. A játékosbázis egy része örömmel venné, ha a Blizzard meghonosítaná ezt OW-ban is, azonban Goodman rámutatott, hogy valószínűleg még sokáig nem fogják ezt megtenni.
"Nagyon sokat beszélgettünk már erről a témáról, –már azelőtt is, hogy a játékosbázisnak megfordult volna a fejében. Van benne potenciál, de a hős kitiltás csak akkor lenne lehetséges, ha több karakter szerepelne a játékban. Ameddig nincs meg ez a mélyebb hero pool, egyáltalán nem lenne értelme behozni a rendszert."
Az Overwatch-ban jelenleg 29 játszható karakter van, míg mondjuk a hős kitiltásos funkcióval rendelkező League of Legends-ben 142, a Heroes of the Storm-ban pedig 84. Azzal, hogy a Blizzard évente csak három új karaktert ad ki, nem nagy merészség kijelenteni, hogy hiába várunk a mechanika megjelenésére. Persze benne van a pakliban, hogy a fejlesztők felpörgetik a dolgokat, de nem sok reményt fűzhetünk ehhez.
Szerintetek egyébként hány hős kellene az Overwatch-ba, hogy működjön a karakter kitiltás?