Mozgalmas döntőn vagyunk túl, de még tartoztunk a szervezőkkel és győztesekkel készített interjúkkal.
Az IT Services Hungary egyedülálló módon emelte be az e-sport játékokat a cég mindennapi életébe. Az alkalmazottak egymással mérkőzhettek meg Counter Strike: Global Offensive-ben, League of Legendsben és Hearthstone-ban, hogy eldöntsék ki viheti haza az ITSH Summer League trófeáját. A döntőről készült összefoglalónkat itt olvashatjátok.
Az izgalmas meccsek között a szervezőcsapat több tagját is megkérdeztük, hogy miért hozták létre a ligát és mi volt a legnagyobb nehézség a szervezés során. Karsheh Nabil, Báthori Kata és Csépe Levente számos kulisszatitkot árult el hazánk első céges e-sport ligájáról.
Hogy sikerül-e a szervezőknek hagyományt teremteni, arra csak a jövő adhat választ, de abban biztosak lehetnek, hogy valami nagy dolgot tettek le az asztalra. Ezt a számok is alátámasztják. Közel 100 játékos vett részt a küzdelmekben, a döntő nézettsége volt, hogy átlépte a 300 főt, ami egy 4800 alkalmazottat számláló vállalatnál nem kis szó. A csapatok és a játékosok mindent beleadtak a Summer League összecsapásain és nem titkolt szándékuk, hogy a bajnoki címüket megvédjék a következő szezonban. A Hearthstone bajnoka Komlósi "omlosi" Máté, a CSGO-ban győztes JustFriends csapatából Guthy Miklós és a LoL-ban diadalmaskodó ITsHÖR kapitánya, Angyal Róbert válaszolt kérdéseinkre.