Kiderült miért lőnek mellé néhány operátorral az R6S fejlesztői!

Kiderült miért lőnek mellé néhány operátorral az R6S fejlesztői!

Elmagyarázta a Ubisoft, hogy milyen folyamatok segítik elő vagy hátráltatják őket az új operátorok elkészítésében.

Megjött Oryx és Iana, na meg az Operation: Void Edge update újdonságairól is lerántották a leplet, valamint a Year 5 Season 1 első patch részletei is elérhetőek a teszt szerveren.

Néha az ember úgy érzi a Year 5 kapcsán, hogy elveszik a rengeteg részletben, bár a sok újdonság sosem árt, viszont egy dolog mindenképpen szemet szúr. Ebben az évben, illetve jövőre is kevesebb operátor érkezik a megszokott nyolc helyett. Ez nem véletlen, két dolgot osztott meg ugyanis a Ubisoft, melyből kiderült, hogy miért lassul le az újoncok érkezése.

Jelenleg 54 karakter közül választhatunk, ha elindítjuk a Rainbow Six: Siege-et. Bár vannak köztük hasonlóságok, mégis azt mondhatjuk, mindegyikük valami egyedi mechanikát kínál, ezáltal az egyik legtaktikusabb FPS játékról beszélhetünk. Akad olyan operátor, aki egyénileg is megold sok helyzetet és előfordul, hogy egy másik tökéletesen beépíthető a csapatba, ezért sokat hozzátesz egy kör megnyeréséhez. A két legújabb szivárványos, Oryx és Iana új fajta módon képes meglepni az ellenfeleket. Előbbi falakat zúz szét vagy felkapaszkodik egy csapóajtón és úgy kukucskál, utóbbi pedig egy mozgó hologrammal riogatja ellenfeleit, mely tökéletes mása az eredeti Iana-nak. Azt gondolnánk, hogy ezek az ötletek mindig az aktuális operation előtt születnek meg? Nos nem így van, mert a kiadónak már jó előre el van raktározva több koncepció is a jövőre nézve. Nem egy este alatt pattan ki a fejükből, minthogy nem is ilyen hamar készülnek el, sőt, számtalan elképzelést átbeszélnek naponta, és "bepakolják a fridzsiderbe".

"Szóval van nekünk ez a fridzsider, amibe rengeteg operátor koncepciót rakunk, viszont ezek nagy része nincs még készen. Van néhány tervünk, amitől nagyon izgatott vagyok. Mindig az időzítés a kérdéses, vajon az érkezésük eléggé felrázza-e az aktuális meta-t."

Időnként azonban elcsúsznak ezzel, és mire a prototípus elnyeri a végső formáját, majd bekerül a játékba, addigra a meta szempontjából elavulttá válik, ezt pedig ők is tudják.

"Nagyon sok alkalommal, amikor megpróbálunk előre gondolkodni egy operátor metában betöltött szerepéről, tévedünk. Amikor elkezdjük a prototípus elkészítését, mindent igyekszünk szem előtt tartani, és körülbelül kilenc hónappal kellene előre látnunk, így pokoli nehéz megfejteni, hogy mi fog történni. Warden esetében például szerettünk volna egy karaktert, aki ellenszer lehet a smoke-flash metára, és mire bekerült a játékba megváltoztak a meccsek."

Volt egy egységes céljuk a fejlesztőknek, hiszen többször is megemlítették a 100-as számot. Korábban arról regéltek, hogy legalább ennyi operátort szeretnének elkészíteni az R6S-hez. Még csak nem rég lépték át ennek a felét, szóval bőven van még min törniük a fejüket.

"Minden szezon előtt legalább 4 operátor ötletünk van, de ugye csak kettőt élesítünk. Négyet elhelyezünk a fridzsiderbe, de csak kettőt dolgozunk ki, a többit megőrizzük a későbbiekre. Ezek mindig prototípusként kezdik a pályafutásukat, de sok időbe telik míg eljutnak a live szerverekre."

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Nektek bejön Oryx és Iana koncepciója?

  • 77 %
  • 13 %
  • 10 %
  • 0 %