Az eddigi legtartalmasabb frissítését kapta meg a VALORANT, balance balance hátán

Az eddigi legtartalmasabb frissítését kapta meg a VALORANT, balance balance hátán

A Riot Games nem tétlenkedett az elmúlt két hétben, komoly változtatások érkeztek a fegyverek működéséhez, illetve az ügynökök is több szempontból módosultak.

Hajszálpontosan két hete érkezett meg a VALORANTba a 0.49-es frissítés, ami elhozta a ranked módot a játékosok számára, most pedig a 0.50-et köszönthetjük, ami egy tonnányi balance változtatást, finomhangolást tartogat a közösségnek. Nézzük is meg, hogy miről van szó!

Fegyverek frissítése

  • Többé nem kapjuk meg a "séta pontosságot", ha futásból hirtelen megállunk
  • Cserébe a maximális mozgási sebesség 25%-a helyett már 30%-nál pontosak a fegyverek

Minden Rifle

  • Az összes Rifle esetében frissítették a recovery időt, vagyis azt, amíg a fegyver egy sorozatlövés után ismét pontossá válik. Ezzel a változtatással a pötyögtetés és a burst sorozatok hatékonyabbá válnak
  • A séta közbeni pontosság 0.6°-ról 0,8°-ra változik
    • A fejlesztők úgy érzik, hogy séta közben pontosabbak voltak a fegyverek, mint azt ők eredetileg akarták, így csökkentenek ezen a pontosságon
  • Vandal:
    • A horizontális visszarúgása a fegyvernek 15%-kal csökken guggoló, valamint álló helyzetben használva
    • A fegyver pontossága 0,4 helyett 0,375 másodperc alatt áll vissza
    • Tap Efficiency: Az az érték, ami meghatározza a fegyver pontatlanság halmozódását még azelőtt, hogy a fegyver visszatérne a legpontosabb, kezdeti állapotba. Ez 4-ről 6-ra nő a Vandal esetében
  • Phantom:
    • Javítottak egy hibát, ami miatt a fegyver recovery ideje nagyobb volt a kelleténél
    • A fegyver recovery ideje 0,55-ről 0,35 mp-re csökken
    • A Tap Efficiency a Phantom esetében 3-ról 4-re nő
  • Bulldog automata lövés:
    • Javítottak egy hibát, ami miatt a fegyver recovery ideje nagyobb volt a kelleténél
    • A fegyver recovery ideje 0,55-ről 0,35 mp-re csökken
  • Guardian
    • Javítottak egy hibát, ami miatt a fegyver recovery ideje nagyobb volt a kelleténél
    • A fegyver recovery ideje 0,4 másodpercről 0,35 másodpercre csökken

Nehézfegyverek

A fejlesztők szeretnék, ha a játékosok többször használnák a nagyágyúkat, de ezt nem egyszerű elérni, révén, hogy egy Vandal egy golyóval képes bárkit padlóra küldeni, míg az Aresnek és az Odinnak ehhez kell pár töltény.

  • Ares:
    • Az ára 1700-ról 1600-ra csökken
    • Változnak a fegyver Firing Error értékei is (A Firing Error egy görbe, ami a töltények közötti eltérésekre utal)
      • Bullet 1: 1.0° >> 0.8°
      • Bullet 5: 0.85° >> 0.75°
      • Bullet 10: 0.75° >> 0.7°
    • Csökkent az első 8 golyó utáni horizontális visszarúgás
  • Odin:
    • Csökkent az első 8 golyó utáni horizontális visszarúgás

Ügynök változások

  • Sage
    • A Slow Orb zóna időtartamát 9-ről 7 másodpercre csökkentették
    • A zóna 65% helyett 50%-os lassítással bír
  • Cypher
    • A Cyber Cage nem lassítja le többet a rajta áthaladó ellenfeleket
    • A Spy Camera töltési ideje elpusztulása esetén 30 másodpercről 45 másodpercre nőtt
  • Omen
    • A Dark Cover smoke ideje 12 másodpercről 15 másodpercre nőtt
    • A Dark Cover haladási sebessége nőtt
    • A Dark Cover képesség töltési ideje 30-ról 35 másodpercre nőtt
  • Viper
    • A Snake Bite képesség hatóköre 350-ről 450-re nőtt
  • Brimstone/Phoenix/Viper
    • A játékosok ezen karakterek területre ható képességeit (Incendiary, Fireball, Snake Bit) bunny-hoppal maximálisan kikerülték, sokszor sebzést sem kaptak belőlük, a fejlesztők pedig nem akarják megszüntetni ezt a trükköt, de csökkenteni akarják a hatékonyságát
      • A képesség sebzésének elkerüléséhez 80 egység helyett 120 egység magasra kell ugrani
      • A fent említett három képesség sebzésének tick sebességét növelték, a teljes sebzés másodpercenként viszont nem változik

Karakterek képességeinek pénzértéke

  • A fejlesztők úgy érzik, hogy néhány képesség ára nem tükrözte a valódi ráhatását a mérkőzésre, ezért néhol módosulnak a Credit mennyiségek:
    • Sage Barrier Orbja 300-ról 400-ra nő
    • Raze Blast Packja 100-ról 200-ra nő
    • Phoenix Curveballja 100-ról 200-ra nő
    • Brimstone Incendiary értéke 200-ról 300-ra nő
    • Jett Updraft képessége 200-ról 100-ra csökken

Páncélok

Az előző körből az új körbe átvitt páncélok új páncél vásárlása esetén már nem tűnnek el, így téve lehetővé, hogy az új páncél eladása után visszatérjünk a régihez, ha meggondolnánk magukat a vásárlás kapcsán.

Credit maximum

  • A maximum felhalmozható Credit mennyiség 12 ezerről 9 ezerre csökken

Karakter frissítés

  • Sova Owl Drone-ja kapott egy rotor hangot

A következő oldalon átvesszük a térkép változásokat, a HUD módosításait, valamint a Quality of Life frissítéseket.

Térkép változások

Split

A támadóknak ezen a térképen nagyon nehéz volt fogást találnia a védőkön, ezért a fejlesztők hoztak néhány változtatást, amelyek könnyítenek A Main, Mid Top és B Tower elfoglalásán.

  • A kezdő akadályok (kék falak) elhelyezkedését úgy módosították, hogy a támadók nagyobb területet lássanak be
  • A védők B Mid falát hátrébb húzták, és új falakat helyeztek el Ventnél és B Towernél
  • A védők A rámpán lévő falát hátrébb tették
  • A támadók A Main falát előrébb tették
  • A támadók B Main falát kicsit előrébb tették
  • A Radianite ládát B lerakón fémre cserélték, hogy nagyobb védelmet biztosítson

Haven

  • Egy új exploit rendszer működik a térképen, ami megbünteti azokat a játékosokat, akik elhagyják az alap játékteret
  • Több padlóelem hangját korrigálták a nyersanyaghoz megfelelően

Split/Haven/Bind

  • Számos Cypher Spy Camera exploitot javítottak ezeken a térképeken
  • A Spike automatikusan leesik olyan helyekről, ahova csak boosttal lehet feljutni (például Jett ugrás)
  • Javítottak több olyan pontot is, ahol Sova Recon Dartja túl jól használta ki a térkép geometriai tulajdonságait

HUD & UI

  • A társak páncélja mostantól látható a scoreboardon
  • Ha a Spike-ot élesítették, akkor a középen felbukkanó UI most már pulzál a pittyegéssel összhangban
  • Frissítettek a pingek megjelenésén, hogy könnyebb legyen észrevenni őket
  • A karakterportrék visszakerültek a minimapra
  • Némileg növelték az armor törés szövegét, hogy könnyebb legyen észrevenni
  • A Leave Match gombot közelebb tették az Exit gombhoz a menüben
  • Az Exit gomb mellett most már van egy Logout gomb is
  • A Skip gomb helyét áttették az MVP képernyőn, így a játékosok nem fognak véletlenül rányomni a Play Again gombra

Quality of Life

  • A csalókat többé nem Hackereknek nevezi a felület
  • Káromkodás szűrőt helyeztek el a chaten
  • Viper Poison Cloud képessége cd nélkül jelenik meg a shop vásárlás után
  • Az ellenséges Sova Hunter's Fury képessége eltérő színnel jelenik meg
  • Contract szintlépés animáció készült az ingyenes karakterek feloldásához és a contractot szintjeinek vásárlásához
  • Tippeket adtak hozzá az új játékosok első contract megtekintéséhez
  • A nem feloldott skin szintek most már írják, hogy mennyi Radianite pontba kerülnek
  • Teljesítmény optimalizálást csináltak az FPS dropok csökkenésére, amikor a játékos, vagy a csapattársai lőnek
  • Több panel segíti az error üzenetek kezelését
  • Az observer nézetben a halott játékosok szürkére váltanak az eltűnés helyett
  • Térfél váltásnál a csapat színe változik és nem a két csapat cserél helyet az observer felületen

Végül pedig tucatnyi hibajavítás érkezett a játékmenethez, és jó néhány a klienshez, ezeket részletesen itt olvashatjátok át.

Abszolút tartalmas frissítést kaptunk, amely jó pár helyen alaposan megváltoztatja a játék menetét, de nem véletlenül mondták a fejlesztők, hogy bármit hajlandóak átformálni, ha arra szükség van.

A szerverek már mennek, a patch éles, ideje próbálgatni a változtatásokat. Jó játékot mindenkinek!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések