Új szintre lép a Respawn friss zászlóshajóján folyó munka.
2019 elején hatalmasat robbant az Apex Legends, a regisztráció megnyitásától számított 8 órán belül elérte az 1 millió regisztrált felhasználót, ami olyan brutális, hogy nincs is rá szó. Egy hónap elteltével a játék már 50 millió regisztrált felhasználónál járt, mindez pedig egy összetett marketingkampány eredménye. Egyrészt a játék szinte a semmiből jött, totális meglepetést okozott a piacnak, másrészt a Respawn anyacégének számító EA Games nem kevés pénzt ölt bele az első reklámokba, gyakorlatilag elintézték, hogy a top streamerek mind Apexezzenek az első hetekben, így sokáig ezzel volt tele a Twitch. Arról pedig már ne is beszéljünk, hogy az Apex Legends a Respawn legendás Titanfall játékainak egy jól összerakott modja, így a világon rengeteg embernek volt ismerős.
Nyugodtan mondhatjuk, hogy az Apex Legends a letűnőben lévő battle royale éra utolsó előtti olyan képviselője, ami tudott újat mutatni, és így még egy említésre méltó élményt nyújtani a játékosoknak. Utána még a CoD: Warzone tudta ezt megtenni.
Mindeközben a cég áprilisban ünnepelte a 10. évfordulóját, aminek az egyik legnagyobb hozománya, hogy új irodát nyitottak Vancouverben, Kanadában.
Henry Lee, a cég és az új iroda műveleti vezetője elmondta, hogy ez remek lehetőség nemcsak a Respawnnak, hanem a helyi játékiparnak is. Az új stúdió másik vezetője, Steven Ferreira hozzátette, hogy a nézeteik is változtak egy kicsit. Eddig abból indultak ki, hogy mit akarnak kihozni a játékból, majd összegyűjtötték, hogy milyen szerepkörökre van ehhez szükség, most viszont ismét visszanyúltak az alapokhoz, és összeszedték azokat a fejlesztőket, akik a legnagyobb odaadással dolgoztak eddig a játékon.
Az Apex Legends ötödik szezonja elég jól sikerült, kíváncsian várjuk, hogy miket villant még a cég a jövőben.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!