Egy egyszerű és hasznos funkcióról van szó, ám sokan nincsenek tisztában sem a lehetőséggel, sem a folyamattal.
Akik játszanak LoL-lal minden bizonnyal tudják, hogy egy fiók élete során 3 lehetőséget ad a Riot Games arra, hogy visszatéríts valamilyen tartalmat, amire még sincs szükséged. Ugyanez a lehetőség a VALORANTban is él, csak épp szigorúbb szabályok között.
Ahhoz, hogy a VALORANT valamilyen tartalmát, például egy megvásárolt skint, vagy skin fejlesztést visszaadj, a következő dolgoknak kell teljesülnie:
- A tranzakció nem lehet régebbi 7 napnál
- A terméket akkor térítheted vissza, ha egyszer sem használtad
Ezek bizony elég szigorú követelmények, de van olyan szituáció, amikor tényleg jól jöhet. A LoL-lal ellentétben a VALORANT tartalmakat nem a játékon belül lehet visszaadni, hanem a Riot Games hivatalos weboldalán. ITT az oldal alján elérhető egy Bejelentkezés gomb. Belépést követően ugyanitt lekérheted a vásárlási előzményeidet, kis töltés után pedig meg is jelenik minden, amit az elmúlt 7 napban feloldottál. A Refund gombra kattintva visszakérheted az adott termék árát.
Anyagi visszatérítést is lehet igényelni, ám ehhez a supportnak kell írni egy hibajegyet. Erre a tranzakciót követő 90 napon belül van lehetőséged.
Te váltottál már vissza valamit?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!