Shadow Legacy update: Ping 2.0, másodlagos hard breacher gadget és megannyi újdonság

Shadow Legacy update: Ping 2.0, másodlagos hard breacher gadget és megannyi újdonság

Az ígéretekhez híven a Ubisoft nagy mértékben megújította a már ismert FPS játékot, és hasznos funkciókkal érkezik a Shadow Legacy.

A hétvégi észak-amerikai Major döntője alatt mutatták be a fejlesztők az új Operationt, a Shadow Legacy-t. Arról beszéltek előtte, hogy a frissítés egy új időszámítást jelent a Rainbow Six Siegeben, de az alábbi újdonságok láttán ezt mindenki döntse el magának:

Ping 2.0: Az eddig használt sárga pinget számmal lehet ellátni, amit maguk a játékosok állíthatnak be a mérkőzés elején. Emellett egy fejlettebb rendszer is bekerült a játékba, ugyanis most már szinte bármilyen gadgetre vagy használható tárgyra kattintva a kis ikon pontosan az adott objektumot jeleníti meg. Tehát a Defuserre pingelve a többiek a kis táskát látják majd rögtön az információs "buborékban". Emellett a drónokat és a kamerákat is lehet jelezni a többiek felé.

Fegyver sight: Új optikákat tettek elérhetővé és a már meglévőknek a zoom (nagyítás) értékeit módosították. Megújult a red dot és a holographic sight, de például az ACOG 2.5x nagyítással rendelkezik mostantól. A célkereszteket és az ADS érzékenységet elég jól testre lehet szabni majd a frissítés érkeztével.

Reinforcement pool: Ahelyett, hogy minden operátor 2 megerősített fallal rendelkezne, a védők egy egységes csomagból gazdálkodhatnak. Összesen a csapatnak 10 darab áll rendelkezésre a kör elején, és az is megtörténhet, hogy egyetlen ember használja fel az összeset, illetve, ha valaki kiesik a játékból, nem kell tartani attól, hogy az övéi elvesznek.

Hard-breaching secondary gadget: Egy új, másodlagos robbanó eszközt kaptak a támadók. Egy nagyjából négyzet alakú lyukat képes létrehozni a falon ez a cucc, és ezen keresztül guggolva vagy vault-ozva lehet átmenni. Működik megerősített falon és a csapóajtón (hatch) is. Lassabb viszont detonáció, mint a többi erre kialakított eszköz esetében, de így legalább a támadóknak már nem kell egyértelműen Thermite, Hibana, Maverick, és Ace különlegesek tölteteire támaszkodniuk.

EMP gránát rework: Ez egy régóta fennálló probléma volt a játékban, mert túl erősnek bizonyult sok esetben. Mostantól kezdve viszont míg egyes kütyüket továbbra is elpusztít, addig másokat csak hatástalanít bizonyos időre. Ez azt jelenti, hogy néhány eszköznél (pl.: Maestro Evil Eye) a hatás lejárta után újra akcióba lendülhet a védő vele. Ráadásul Banditnak sem kell attól tartani, hogy befuccsol az EMP miatt a falaknál látott trükközése.

My Siege Stats: A hivatalos Rainbow Six honlapon feltűnik egy új alolaldal, ami egy elég részletes kimutatást ad a játékon belüli teljesítményről. A sokrétű statisztika lehetővé teszi, hogy figyelemmel kísérjék a játékosok miben erősek és miben kell még fejlődniük.

Match Replay: PC-n a tesztszerveren már elérhető a mérkőzések visszajátszásának alfa verziója, ami lehetővé teszi a játékosok számára, hogy betöltsék az elmúlt 12 meccsük bármelyikét. Ilyenkor a spectator mellett bármelyik játékos szemszögéből meg lehet tekinteni a teljes összecsapást. A fejlesztők várják a visszajelzéseket is, hiszen a közösséggel együtt szeretnék kialakítani ezt a funkciót, hogy a lehető legteljesebb élményt adja majd a jövőben.

Map Ban: Még mielőtt elindulna a Ranked és Unranked mérkőzés, a csapatoknak lehetősége lesz kitiltani egy pályát.

Természetesen ez az update sem múlhat el map rework nélkül. Most Chalet került a reflektorfénybe, amely új útvonalakat kínál a visszavonuláshoz, míg a támadók már a tetőre is fel tudnak mászni kötélen. Több belső teret felújítottak vagy átdolgoztak, de a videóban meg is szemlélhetitek min munkálkodtak a havas pálya kapcsán:

Egyelőre nincs pontos megjelenési dátuma az Operation: Shadow Legacy-nak, de az biztos, hogy néhány héten belül biztosan debütál az update. Az új operátorral egy külön cikkben foglalkozunk.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!