Raze nerffel és a free-for-all deathmatch móddal futott be a VALORANT 1.05-ös frissítése

Raze nerffel és a free-for-all deathmatch móddal futott be a VALORANT 1.05-ös frissítése

Hamarosan kezdetét veszi a VALORANT első epizódjának második felvonása, vagyis az Act II!

Eljött a régen várt pillanat, a Riot kiadta a VALORANT Act II felvonásának a hivatalos frissítési naplóját, mely az 1.05 kódnevet kapta. Bemutatták az új Deathmatch mód részleteit, valamint megajándékozták Raze-t egy kis nerffel, no meg elmondták, hogy a kompetitív módot hogyan érinti az Act váltás!

Ügynök változások

A frissítéssel megjelenik Killjoy. Ha lemaradtál róla, itt megismerheted.

Raze

  • A Showstopper elővételi idejét 1,1 mp-ről 1,4 mp-re növelték
  • A Showstopper gyors elővételének ideje 0,5 mp-ről 0,7-re növekedett
  • Csökkentették a kilövéssel járó vizuális effekt méretét
  • Csökkentették a rakéta trailjének vizuális effekt méretét
  • A Blast Pack sebzését 75-ről 50-re csökkentették
    • A környezeti tárgyakra konzisztens 600 sebzést oszt ki mostantól

Kompetitív

  • Hozzáadták az Act rangokat (ITT többet megtudhatsz erről az újdonságról)
  • Az 1.05-tel véget ért az Act I rangsorolt szezonja, és kezdetét veszi az Act II-é
  • Ha az Act I-ben volt rangod, akkor az Act II-ben két meccset kell játszanod ahhoz, hogy újra láthatóvá váljon, új játékosként ez a szám 5
  • A besorolást követően nagyjából 2 ranggal alacsonyabbra kerül mindenki, mint ahol volt
  • További indikátorok jelennek majd meg a vesztes meccsek mellett a győztes meccsek példáját követve
    • Kisebb rating csökkenés: 1 lefelé mutató nyíl
    • Rating csökkenés: 2 lefelé mutató nyíl
    • Nagyobb rating csökkenés: 3 lefelé mutató nyíl
      • Eddig azért nem volt ez, mert a Riot Games nem akarta tovább "fájdítani" a játékosok szívét egy vereség után, viszont látták a visszajelzéseket arról, hogy ez félreértésekhez vezet
  • A match history most már mutatja, hogy milyen ranggal kezdtük el a meccset, és milyen ranggal végeztük

Játékmódok

Megérkezett a Deathmatch mód!

  • 10 játékos, mindenki mindenki ellen
  • Az nyer, aki először eléri a 30 killt, 6 perc áll erre rendelkezésre
  • Nincsenek képességek
  • Véletlenszerű ügynököt kapunk a rendszertől, amellyel rendelkezünk
  • Minden egyes újraéledéskor Heavy armort kapunk
  • Egy ellenfél megölésével hp kitet szerezhetünk, mely feltölti az életünket és a pajzsunkat, valamint automatikusan újratölti a fegyverünket
  • Minden ellenség megjelenik a minimapon
  • A játékmód még bétában van, a Riot a jövőben is dolgozik majd a fejlesztésén
    • Ennek fényében bizonyos időközönként lesz elérhető a mód, az első ilyen időszak szerdán kezdődik

Quality of Life változások

  • Az a játékos, aki reportolt egy olyan játékost, akit megbüntettek, emailt kap a hírről
  • Később érkezik: A bolt rotációja most már nem jelenít majd meg olyan skint a boltban, amivel az adott játékos rendelkezik

Végül pedig több mint egy tucat bugot javítottak ezúttal is, így maximum az új bugok miatt kell majd aggódnunk! A frissítés várhatóan az éjszaka folyamán, vagy holnap kora reggel érkezik meg.

Mit szóltok a frissítéshez? Elégedettek vagytok a méretével, tartalmával?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!