Lezajlott a második selejtező, teljessé vált a ROG Valorant Kupa mezőnye

Lezajlott a második selejtező, teljessé vált a ROG Valorant Kupa mezőnye

Jövő héten érkezik is a zárt selejtező, ahol kiderül, hogy ki küzdhet meg a döntőben a need more DM-mel.

Tegnap délután a második felvonásához érkezett a TippmixPro Magyar E-sport Fesztivál VALORANT versenye, a Republic of Gamers Valorant Kupa, megtartották ugyanis a második selejtezőt. A fő szabály ezúttal sem változott, a legjobb 4 csapat szerezhetett magának egy spotot a kupa zárt fordulójában.

A továbbjutást ezúttal az alábbi csapatok harcolták ki:

  • RandomlyMixed
  • Asylum
  • HelloRofik
  • Feed The Beast

Az első selejtezőből pedig csatlakozik hozzájuk az alábbi négy gárda:

  • Team Plague
  • iTHR
  • teslapeek
  • Nice Gaming

Ahhoz, hogy megismerhessük az offline eventre is utazó második páros nevét, még lesz egy zárt selejtező, a fenti 8 csapat augusztus 15-én bizonyíthat. Az azt megnyerő formáció utazhat Budapestre, a Puskás Arénába, ahol a need more DM játékosaival küzdhetnek majd meg a főnyereményért, ami nem más, mint egy félmillió Ft értékű periféria szett, valamint egy egy éves bootcamp lehetőség az arénában. Persze azért a második helyezettnek sem kell szomorkodnia, 40 ezer Ft értékű BestByte ajándékutalványban részesül mindegyik játékos.

Ezúton is gratulálunk a bejutott csapatoknak, és persze az indulóknak!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések