Az egyszerűen csak "cone glitch-nek", avagy kúp hibának nevezett jelenség hamarosan eltűnhet.
Mivel a VALORANT egy kompetitív FPS játék, ezért olyan apró részleteken múlhat egy-egy siker, amire nem is feltétlenül gondolna az ember. Alapvetően egy csapatjátékról van szó, amit természetesen akár Soloban is lehet nyomni, viszont ilyenkor bizonyos elemekre másképp kell figyelni. A Riot Games sok olyan eszközt adott a játékosok kezébe, amelyek megkönnyítik az olyan mérkőzéseket is, ahol nem túl kommunikatív a csapat a voice chaten. Ilyen például az intelligens ping rendszer, vagy a karakterek automatikus felkiáltása ellenfél észlelése esetén. Van azonban egy harmadik funkció is, a minitérképet nézve látható, hogy a csapattársak milyen irányba néznek, ebből pedig leszűrhető, hogy milyen szöget tartanak le.
Előre összeállított csapatoknál, ahol működik a kommunikáció, ez nem annyira fontos, Solo/Duo meccseken viszont értékes információt tartalmaz azoknak a társaknak, akik rendszeresen figyelik a térképet. Nemcsak a letartott szögek jelennek meg így a minitérképen, hanem a látótérbe kerülő ellenfelek is. Néhány héttel ezelőtt viszont egy játékos, sabocano hívta fel a figyelmet arra, hogy a látóteret jelző kúpok sokszor helytelenül működnek. Figyeljétek meg az alábbi képeken, hogy mit mutat a kis térkép, és hogy ő valójában hova néz:
A Riot egyik munkatársa, mochimisu pár órával ezelőtt jelezte a játékosoknak, hogy a munkálatok megkezdődtek a javításra, Ascent kúpjait korrigálják az 1.09-ben, Bindét és talán a többi térképét pedig az 1.10-ben hozzák helyre.
Ezt olvastad már?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!