A Riot Games elmagyarázta, hogy miért volt fontos a legutóbbi Sage nerf

A Riot Games elmagyarázta, hogy miért volt fontos a legutóbbi Sage nerf

Immáron sokadik alkalommal csaptak le egy szeletet a kínai ügynök erejéből.

Néhány napja begördült a VALORANT pályáira az 1.07-es frissítés, melynek az egyik legfontosabb részlete az újabb Sage nerf volt.

Erős gyengítést kapott a healje, valamint a fala, a Riot Games fejlesztője, rycoux pedig mélyebben is elmagyarázta, hogy miért volt erre szükség. Sage elképesztően magas, majdnem 90%-os választási aránnyal rendelkezik, sokáig pedig -annak ellenére, hogy Sentinel- a legmagasabb győzelmi aránnyal rendelkezett a támadó oldalon. A korábbi gyengítéseknek köszönhetően ez változott, de továbbra is a top 3-ban van. A Slow Orb és Barrier Orb változtatásaival a karakter támadási potenciálja csökken, nem lehetetlenítik el, de teret enged a tényleg támadásra kitalált ügynököknek.

A másik nagyon fontos dolog a gyógyítása. A balance csapat úgy látta, hogy a körönként 3 teljes értékű gyógyítás túl sok, főleg self-healnek. Sage összességében nagyobb self-heal potenciállal rendelkezett, mint a Duelist ügynökök (Phoenix, Reyna), a Riot tervei szerint pedig ez nem oké. Hosszútávon azt szeretnék, hogy Sage elsősorban a társain segítsen, és a Duelist karakterek különlegessége legyen, hogy hatékonyan tudják magukat gyógyítani.

Rycoux hozzátette, hogy folyamatosan figyelik Sage teljesítményét, mert benne van a pakliban, hogy ezúttal túl durvák voltak vele. A munka folytatódik, ha úgy ítélik meg, további változtatásokat kap a karakter, hogy minél kiegyensúlyozottabb legyen.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések