Ezen kívül további zavaró hibák is eltűnnek a játékból
2020. szeptember 23-án 5 év után ingyenesen játszhatóvá vált a Rocket League. A fejlesztők számtalan új funkciót hoztak be ezzel a modellel a játékba, ám ez a több bug lehetőségét is magában hordozhatja. Ezek az újdonságok nagy részben el is nyerték a közösség tetszését, ám a bugok sok esetben rendkívül zavaróak tudtak lenni.
A Psyonix 23-a óta már négy patch-csel próbálta orvosolni ezeket a hibákat. Az első patchről hivatalos beszámoló (ún. „patch note”) nem készült, és ez csak a Steam és Epic Games platformon játszó játékosokat érintette, a teljes képernyő hibáját javították (azaz hiába volt full screenre állítva a játék, borderless módon viselkedett). A második javításban végeztek már komolyabb bugfixeket, ennek többek között a Sony DualShock 4 kontrollert használók örülhettek a legjobban. Kedden érkezett a harmadik javítás, amely inkább az UI-t érintette, például a mérkőzések végén a legjobb eredményeidnél nem fog már 0-t megjeleníteni, illetve ha ideiglenes vagy végleges kitiltást kapsz a játékból, már a valódi okát fogja mutatni a játék.
Magyar idő szerint ma hajnal 4 órakor érkezett meg a legutóbbi frissítés, amely kivétel nélkül az összes platformot érintette. Az egyik legérdekesebb és legfontosabb eleme, hogy visszakerül a Quick Play funkció a játékba. A Quick Play a 2019 októberi frissítéssel került be a játékba, és az volt a lényege, hogy automatikusan a legutolsó játszott játékmódban indított meccskeresést a játék, ezzel számos kattintást spórolhattak meg a játékosok. A szeptemberi frissítéssel azonban ez a funkció kikerült a játékból, a közösség pedig számtalan felületen (Facebookon, Twitteren, Redditen) adott hangot elégedetlenségének, nem is alaptalanul, ugyanis egy rendkívül kényelmes funkció volt.. A fejlesztők végül igazat adtak a játékosoknak, a Play menüből így már ismét elérhető a Quick Play.
A másik, üdvözlendő hibajavítás, hogy mostantól ha privát játékszervert szeretnél készíteni, a játék nem fog megakadni fekete képernyővel, vagy ismétlődő 71-es („connection time out”, azaz „kapcsolati időtúllépés”) hibaüzenettel.
További hibajavítások még:
- Ha egy teljesített Llama-Rama küldetés jutalmát szeretnéd beváltani, nem a végtelenségig fog ott maradni a „betöltés” ikon.
- A játékon belül bajnokságoknál került bevezetésre, hogy ha túl sokáig tartana a mérkőzés, akkor a több kapuralövéssel rendelkező csapatot juttatta tovább. Ez előfordulhatott akár rangsorolt mérkőzéseken is, sőt annak véget is vetett és úgy hirdetett győztest. Ez a hiba is javítva lett.
- A játékot az Epic Games Store-ból letöltő új játékosoknak már helyesen fogja megjeleníteni az aktuális kihívásokat.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!