Mint kiderült erre azért volt szükség, mert a fejlesztők szeretnék felrázni a metát és a visszajelzések alapján első lépésként az alábbi karakterekhez nyúltak hozzá.
Az elmúlt időszakban az eddigieknél jobban odafigyeltek a fejlesztők, hogy miként is alakul a meta a játékban, és arra lettek figyelmesek, hogy a védelemnél a túlzott eszközhasználat - és azok erőssége - problémát jelent. Ennek eredményeként jó néhány védőt megváltoztattak, de bizonyos támadóknál sem marad minden ugyanaz az Operation Neon Dawn-ban. A Ubisoft elmondása szerint a profik és a casual közösség szavára is egyöntetűen igyekeztek odafigyelni.
Hibana
- 2, 4, illetve 6 töltet közül lehet választani a kilövés előtt
- 2 töltet kell Castle megerősített barikádja ellen
- 4 töltet kell a Hatchek (csapóajtók) ellen
Jäger
- Az ADS minden 10 másodpercben 1 gránátot képes hatástalanítani
Wamai
- Ha a MAG-NET rendszer megsemmisíti magát, a robbanás mostantól elmarad
- 5 helyett már csak 4 db MAG-NET áll rendelkezésre
- Deployable Shield helyett Impact gránátot kapott
A 2 Catcher között az alábbiak szerint alakul a prioritás:
- Ha Jäger és Wamai egy hatókörön belül helyezi el az eszközét, akkor először egy gránát hatására az ADS aktiválódik.
- Ha a MAG-NET behúz egy robbanótöltetet és így ez az ADS hatókörébe kerül, akkor mindkét eszköz aktiválódik.
- A Surya Gate blokkolja az ADS és a MAG-NET hatókörét.
Echo
- A Yokai drón mostantól már mindig látható
- Deployable Shieldet kapott a Barbed Wire (szögesdrót) helyett
Ash
- Claymore-t kapott a Stun gránát helyett
- 2 helyett 3 Breaching Round áll rendelkezésre
- A Breaching Round sebzése 90-ről 50-re csökkent
Dokkaebi
- Frag gránátot kapott a Stun helyett
Twitch
- Stun gránátot kapott a Breach Charges helyett
Valkyrie
- Impact gránátot kapott a Deployable Shield helyett
Zero
- Hard Breach-et kapott a Frag gránát helyett
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!