Az alábbi infokat később tették közzé, miután kimaradtak a hivatalos frissítést tartalmazó weboldal leírásából, így jó ha tud róla a közösség.
Megjött az Operation: Neon Dawn update végre az éles szerverekre is, így mostantól be lehet szerezni és ki lehet próbálni az új operátort, Arunit. Egy nagyobb letöltési méretre volt szükség az új generáció váltást érintő mizéria miatt a Y5S4 esetében, viszont a végeredmény majd helyet szabadít fel a masinákon, illetve a betöltési időt is csökkenti.
Az alábbi méretekre kell számítani a patch letöltését illetően:
- PC: 60-87GB
- Series X: 3.2GB
- Xbox One: 35.9GB
- PS4: 35.9GB
- PS5: 5.38GB
A pálya reworköt és az új karaktert tartalmazó csomagban még található egy csomóg bugfix, amely kisebb nagyobb problémákat orvosol, illetve néhány apróbb, de nem elhanyagolható módosítás is:
Defuser
A 3.3-as frissítés során bevezetett defusert felvételét érintő interakciót deaktiválták. Majd hozzátették, hogy a negyedik szezonban a későbbiek során pontosítják a játék ezen részét. Maradt viszont az automatikus felvétel, ha valamelyik játékos elsétál a defuser felett.
Robbanás
Az Y5S4.0 frissítése minden pálya esetén eltávolítja a robbanásokkal járó füstöt, mert elég zavaró lehet a játékosok számára, és így ezzel biztosítják a konzisztenciát és a megbízhatóságot, ami a jelenlegi rendszerben nem igazán valósult meg.
Hangok - kevés HP
Jóval rosszabbul hall egy játékos, ha élet és halál között lebeg. Viszont most finomítottak, jobban mondva kevésbé tompítja a rendszer a hangokat ebben az állapotban, így kevésbé lesznek hátrányos helyzetben a kevés életerővel rendelkezők.
Néhány a fontosabb gameplayt érintő hiba, melyet javítottak:
- Néhány funkció problémássá vált, ha egy játékos fel akart venni vagy robbantani egy Nitro Cell-t
- Egy játékos már azelőtt láthatta az ellenfeleit, még mielőtt csatlakozott volna
- A meccsben lévő minden játékos FPS dropot tapasztalt, amikor valaki egy adott helyen forgott egyes pályákon
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!