Fontos ügynök- és fegyvermódosításokat hozott el a VALORANT 2.03-as frissítése

Reyna masszív nerfben részesült, ahogy a Stinger és a Frenzy is fontos pofont kaptak, ellenben a Marshallal könnyebben lehet majd szedni az áldozatokat.

Hajnalban elérhetővé vált a VALORANT legújabb frissítése, ami több problémára is megoldást kínál. Érkezett egy jelentős Stinger gyengítés, valamint Reyna pisztolykörét is nerfelték, de persze néhány buffot is kiosztott a Riot. Jöjjenek a részletek.

Ügynökváltozások

Reyna

  • A Devour és Dismiss tölteteinek száma 4-ről 2-re csökken
  • A kiiktatott ellenfelek akkor is dobnak Soul Orbot, ha nem Reyna adta le a gyilkos lövést
  • A Devour és Dismiss költsége 100-ról 200-ra nő
    • Ezekkel a változtatásokkal a Riot Games célja, hogy csökkentse Reyna solo megmozdulásainak erejét, de továbbra is életképes maradjon az összehangolt támadásoknál. A Devour és Dismiss áremelése a Frenzy áremelésével (részletek lejjebb) együttesen gyengítik Reyna pisztolykörét, ugyanis már nem tud képességeket és pisztolyfejlesztést is vásárolni

Yoru

  • A Gatecrash most már megmutatja a minimapon azt a zónát, amiben az ellenfelek érzékelhetik a gömb jelenlétét 
    • Az audióhatás érzékelését is egy jelzi a minimap

Dimensional Drift

  • A minimap most már a Dimensional Drift közben is aktív
  • Yoru látómezőjébe kerülő ellenfelek most már a csapattársai számára is megjelennek a minimapon
  • A Dimensional Drift most már nem blokkolja az ellenfeleket a mozgásban

Brimstone

  • Az Incendiary égési effektje most már tisztábban könnyebben akkor is, ha más effektek is zajlanak közben

Phoenix

  • A Hot Hands égési égési effektje most már könnyebben hallható akkor is, ha más effektek is zajlanak közben

Fegyver változások

Marshal

  • A zoomolás közbeni mozgási sebesség most már a 90%-a a nem zoomolt állapotnak (korábban 76% volt)
  • Az ára 1100-ról 1000-re csökkent
  • A zoom mértéke 2,5x-ről 3,5x-re nőtt

Stinger (full automata lövés)

  • Az ára 1000-ről 1100-ra nőtt
  • A full auto fire rate-je 18-ról 16-ra csökkent
  • Full auto tüzelésnél már 4 töltény kilövése után pontatlan lesz a fegyver az eddigi 6 helyett
  • A 3. kilőtt töltény után a fegyver erősebben húz el

Stinger (burst fire)

  • Az első burst után erősebben húz el a fegyver
  • Az első burst után pontatlanabb
  • 0,45 helyett 0,4 mp helyett áll helyre a fegyver pontossága

Frenzy

  • Az ára 400-ról 500-ra nőtt

Új játékmód: Escalation

A Riot Games a már jól ismert arms race játékmódot megcserélte, és a legerősebb fegyverektől haladhatnak a játékosok a leggyengébbig, mindezt egy 8-10 percig tartó mérkőzésen. Még több infó az alábbi cikkben:

Kompetitív frissítések

  • Hosszabb ideig tartó AFK után Competitive meccseken (6, vagy több kör) 8 rank rating pont büntetés vár a játékosra
    • A Riotnak nem célja azokat büntetni, akiknek a számítógépükkel van problémájuk, de mindenkit arra akarnak motiválni, hogy játssza le a mérkőzést, amit elkezdett

Quality of Life frissítések

  • Minden spray eltűnik a pályáról a kör kezdetekor

Ezenfelül alakítottak kicsit a halál állapotán, más a kameramozgás, más az időfelosztás, de a teljes halotti állapotban töltött idő továbbra is 2,75 másodperc, illetve érkezett egy adag bugfix is, ezeket megtekinthetitek az eredeti listában.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!