Reyna masszív nerfben részesült, ahogy a Stinger és a Frenzy is fontos pofont kaptak, ellenben a Marshallal könnyebben lehet majd szedni az áldozatokat.
Hajnalban elérhetővé vált a VALORANT legújabb frissítése, ami több problémára is megoldást kínál. Érkezett egy jelentős Stinger gyengítés, valamint Reyna pisztolykörét is nerfelték, de persze néhány buffot is kiosztott a Riot. Jöjjenek a részletek.
Ügynökváltozások
Reyna
- A Devour és Dismiss tölteteinek száma 4-ről 2-re csökken
- A kiiktatott ellenfelek akkor is dobnak Soul Orbot, ha nem Reyna adta le a gyilkos lövést
- A Devour és Dismiss költsége 100-ról 200-ra nő
- Ezekkel a változtatásokkal a Riot Games célja, hogy csökkentse Reyna solo megmozdulásainak erejét, de továbbra is életképes maradjon az összehangolt támadásoknál. A Devour és Dismiss áremelése a Frenzy áremelésével (részletek lejjebb) együttesen gyengítik Reyna pisztolykörét, ugyanis már nem tud képességeket és pisztolyfejlesztést is vásárolni
Yoru
- A Gatecrash most már megmutatja a minimapon azt a zónát, amiben az ellenfelek érzékelhetik a gömb jelenlétét
- Az audióhatás érzékelését is egy jelzi a minimap
Dimensional Drift
- A minimap most már a Dimensional Drift közben is aktív
- Yoru látómezőjébe kerülő ellenfelek most már a csapattársai számára is megjelennek a minimapon
- A Dimensional Drift most már nem blokkolja az ellenfeleket a mozgásban
Brimstone
- Az Incendiary égési effektje most már tisztábban könnyebben akkor is, ha más effektek is zajlanak közben
Phoenix
- A Hot Hands égési égési effektje most már könnyebben hallható akkor is, ha más effektek is zajlanak közben
Fegyver változások
Marshal
- A zoomolás közbeni mozgási sebesség most már a 90%-a a nem zoomolt állapotnak (korábban 76% volt)
- Az ára 1100-ról 1000-re csökkent
- A zoom mértéke 2,5x-ről 3,5x-re nőtt
Stinger (full automata lövés)
- Az ára 1000-ről 1100-ra nőtt
- A full auto fire rate-je 18-ról 16-ra csökkent
- Full auto tüzelésnél már 4 töltény kilövése után pontatlan lesz a fegyver az eddigi 6 helyett
- A 3. kilőtt töltény után a fegyver erősebben húz el
Stinger (burst fire)
- Az első burst után erősebben húz el a fegyver
- Az első burst után pontatlanabb
- 0,45 helyett 0,4 mp helyett áll helyre a fegyver pontossága
Frenzy
- Az ára 400-ról 500-ra nőtt
Új játékmód: Escalation
A Riot Games a már jól ismert arms race játékmódot megcserélte, és a legerősebb fegyverektől haladhatnak a játékosok a leggyengébbig, mindezt egy 8-10 percig tartó mérkőzésen. Még több infó az alábbi cikkben:
Kompetitív frissítések
- Hosszabb ideig tartó AFK után Competitive meccseken (6, vagy több kör) 8 rank rating pont büntetés vár a játékosra
- A Riotnak nem célja azokat büntetni, akiknek a számítógépükkel van problémájuk, de mindenkit arra akarnak motiválni, hogy játssza le a mérkőzést, amit elkezdett
Quality of Life frissítések
- Minden spray eltűnik a pályáról a kör kezdetekor
Ezenfelül alakítottak kicsit a halál állapotán, más a kameramozgás, más az időfelosztás, de a teljes halotti állapotban töltött idő továbbra is 2,75 másodperc, illetve érkezett egy adag bugfix is, ezeket megtekinthetitek az eredeti listában.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!