Régi felvételeken látható hogyan készültek kaszkadőrökkel az R6S egyes karakter animációi

Régi felvételeken látható hogyan készültek kaszkadőrökkel az R6S egyes karakter animációi

Ki gondolta volna, hogy valódi emberekkel készítették el a mozgások egy részét az élethűség kedvéért.

Ahhoz képest, hogy egy 2015-ben kiadott FPS játékról beszélünk, még mindig megállja a helyét látványban, fizikában és kidolgozottságban. Persze ezzel lehet vitatkozni, és egyesek biztosan számos felvételt tudnának mutatni a helytelen hitboxról és egyéb bosszantó dolgokról, de valljuk be, melyik játékban nincsenek hibák?! Mindenesetre most itt nem a bizonygatás a cél, hiszen ez teljesen szubjektív ki hogyan értelmezi azt, hogy jó vagy élethű. A fejlesztők viszont azért törekedtek rá, hogy ne csak a fegyverek és a grafika legyen minőségi, éppen ezért több kaszkadőrrel rögzítették a játékban látható mozgások javarészét. Ezekbe mozdulatsorokba beletartozik mikor egy operátor felrak valahova egy barikádot, illetve a csapóajtóra ráhelyezi a különleges megerősítő szerkezetet. Ezen kívül bemutatják még a videóban, hogy miként néz ki egy barikádnak a leszedése a feszítővassal. Komoly látvány, hogy a kezeivel az illetőe a fegyvert is megformázza, és miután végzett a mozdulataival ugyanúgy visszaáll az eredeti pozícióba. Ennyire számított már akkor is a precizítás a Ubisoftnak, bár több területeten is törekedhetnének ugyanerre a minőségre. A videó egyébként nem hosszú, és sajnos csak ezt a néhány bemutatót tartalmazza, pedig valószínűleg sokkal több mindent rögzítettek motion capture módszerrel anno.

Bruuh this actually cool what do you think from r/Rainbow6

Érdekes mindenesetre, hogy mennyi minden kell ahhoz, hogy néhány másodpercnyi mozgást ilyen pontosan felvegyenek, de legalább a játékban így remekül mutat minden egyes mozdulatsor. Remélhetőleg ezt a technikát a Parasite-ban is alkalmazzák és akkor elég látványos kis cím lesz az is.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!