Az új operation jó néhány átdolgozást is hoz magával, de az egyensúlyt is igyekezték finomítani a karakterek között.
Az Operation North Star egy új operátorral is megörvendezteti a rajongókat, de nem csak emiatt lehet meghatározó update, ugyanis több aspektusát is módosítja a játéknak. Először is a fejlesztők megint közzétették a karaktereket érintő Win Deltákat (győzelmi rátákat) és a tiltások gyakoriságát is:
Kattints a képre a galéria eléréséhez
Ebből látszik, hogy Thatcher, Jackal és Montagne a támadóknál, míg a védőknél Mira, Melusi és Valkyrie trió kap legtöbbszört bant. Emellett kicsit bővebben is kifejtették a véleményüket a halál utáni teendők lehetőségeiről, így az alábbiakra lehet számítani, egyelőre a teszt szerveren:
Támadók
- A halott játékosok irányíthatják a saját drónjukat, de a társaikét nem
- Egy antenna láthatóvá válik az alap drónoknál, annak érdekében, hogy az ellenfelek tudják, hogy a drón egy halott vagy életben lévő operátorhoz tartozik-e
- A drónok és a különleges eszközök képességeit halál után is tudja aktiválni a játékos
- Ha egy játékosnál van még alap drón miután meghalt, akkor azzal az eredeti spawn pontjáról indulhat el újra
Védők
Átdolgozták a Bulletproof Camera - golyóálló kamerát:
- A kamera mostantól több irányba foroghat
- Képes kilőni egy EMP lövedéket, hogy 8 másodpercre megbénítsa a támadók elektronikus eszközeit
- A kamerát elsőként használó játékos tud vele lőni
- Echo, Maestro és Mozzie haláluk után is irányíthatják és használhatják eszközeiket
- Maestro Evil Eye: A csapattársak irányíthatják a kamerát, de lőni nem tudnak vele, illetve Maestronak prioritása lesz az eszköz felett
Elképzelhető, hogy a jövőben kitalálnak majd egy másodlagos eszközt, amivel meg lehet akadályozni az ellenfélnek az információszerzést. A legfontosabb része a patchnek viszont mégis az operátorok módosítása lesz:
ASH
- Breaching Rounds: 3 -> 2 (immunis a lövedék az elektromosságra)
R4-C recoil - visszarúgás -> nehezebb lesz kontrollálni a fegyvert:
- Növelték a függőleges visszarúgását
- Vízszintes szórása kiszámíthatóbb lesz, és minimálisan jobbra húz majd
- A hosszabb sorozatok visszarúgása a 8. golyó után kezdődik (előzőleg a 12. után történt ez meg)
FINKA
A képessége feltölti a csapattársak alap életerejét. Ha túlmegy a full hp-n, akkor az boostnak számít.
NØKK (egyelőre ezek csak teszt szerveren elérhetőek)
Ha a HEL Presence Reduction aktív:
- A mozgásérzékelős eszközök nem érzékelik
- Az alábbi eszközökről van szó: Grzmot Mine, Banshee, Proximity Alarm, és Fémdetektorok
- A lézer alapú érzékelők érzékelik
- A Nøkk által okozott hangok hallhatóak lesznek
- A glitch használata megszünteti a proximity immunitást, és a környezetében az összes eszköz aktiválódik olyankorű
MELUSI
- A lerakáskor mindig zárva van, de ha aktiválódik, akkor kinyílik, így láthatóvá válik a magja
- A magját szét lehet ütni vagy lőni
- A Banshee mostantól már az ellenfél lábait is detektálja (eddig csak a fejét és a csípőjét érzékelte)
VIGIL
K1A recoil - visszarúgás -> nehezebb lesz kontrollálni a fegyvert:
- Növelték a függőleges visszarúgását
- Vízszintes szórása kiszámíthatóbb lesz, és minimálisan jobbra húz majd
- A hosszabb sorozatok visszarúgása a 6. golyó után kezdődik (előzőleg a 12. után történt ez meg)
ZERO
Egy lövésre képes egyszerre:
- Újratöltődési ideje: 15másodperc
Fegyverek kiegyensúlyozása
Bearing 9 (Hibana, Echo, Thunderbird)
Könnyebben kezelhető:
- A vízszintes szórása kiegyensúlyozottabb állandóbb és közelebb lesz a középponthoz
SMG-12 (Vigil, Dokkaebi, Warden)
Könnyebben kezelhető:
- Vízszintes szórása kiszámíthatóbb lesz, és minimálisan balra húz majd
- A hosszabb sorozatok visszarúgása a 12. golyó után kezdődik (előzőleg a 6. után történt ez meg)
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!