Így változnak bizonyos operátorok a Y6S2 - North Star frissítésben

Így változnak bizonyos operátorok a Y6S2 - North Star frissítésben

Az új operation jó néhány átdolgozást is hoz magával, de az egyensúlyt is igyekezték finomítani a karakterek között.

Az Operation North Star egy új operátorral is megörvendezteti a rajongókat, de nem csak emiatt lehet meghatározó update, ugyanis több aspektusát is módosítja a játéknak. Először is a fejlesztők megint közzétették a karaktereket érintő Win Deltákat (győzelmi rátákat) és a tiltások gyakoriságát is:


Kattints a képre a galéria eléréséhez

Ebből látszik, hogy Thatcher, Jackal és Montagne a támadóknál, míg a védőknél Mira, Melusi és Valkyrie trió kap legtöbbszört bant. Emellett kicsit bővebben is kifejtették a véleményüket a halál utáni teendők lehetőségeiről, így az alábbiakra lehet számítani, egyelőre a teszt szerveren:

Támadók

  • A halott játékosok irányíthatják a saját drónjukat, de a társaikét nem
  • Egy antenna láthatóvá válik az alap drónoknál, annak érdekében, hogy az ellenfelek tudják, hogy a drón egy halott vagy életben lévő operátorhoz tartozik-e
  • A drónok és a különleges eszközök képességeit halál után is tudja aktiválni a játékos
  • Ha egy játékosnál van még alap drón miután meghalt, akkor azzal az eredeti spawn pontjáról indulhat el újra

Védők

Átdolgozták a Bulletproof Camera - golyóálló kamerát:

  • A kamera mostantól több irányba foroghat
  • Képes kilőni egy EMP lövedéket, hogy 8 másodpercre megbénítsa a támadók elektronikus eszközeit
  • A kamerát elsőként használó játékos tud vele lőni
  • Echo, Maestro és Mozzie haláluk után is irányíthatják és használhatják eszközeiket
    • Maestro Evil Eye: A csapattársak irányíthatják a kamerát, de lőni nem tudnak vele, illetve Maestronak prioritása lesz az eszköz felett

Elképzelhető, hogy a jövőben kitalálnak majd egy másodlagos eszközt, amivel meg lehet akadályozni az ellenfélnek az információszerzést. A legfontosabb része a patchnek viszont mégis az operátorok módosítása lesz:

ASH

  • Breaching Rounds: 3 -> 2 (immunis a lövedék az elektromosságra)

R4-C recoil - visszarúgás -> nehezebb lesz kontrollálni a fegyvert:

  • Növelték a függőleges visszarúgását
  • Vízszintes szórása kiszámíthatóbb lesz, és minimálisan jobbra húz majd
  • A hosszabb sorozatok visszarúgása a 8. golyó után kezdődik (előzőleg a 12. után történt ez meg)

FINKA

A képessége feltölti a csapattársak alap életerejét. Ha túlmegy a full hp-n, akkor az boostnak számít.

NØKK (egyelőre ezek csak teszt szerveren elérhetőek)

Ha a HEL Presence Reduction aktív:

  • A mozgásérzékelős eszközök nem érzékelik
    • Az alábbi eszközökről van szó: Grzmot Mine, Banshee, Proximity Alarm, és Fémdetektorok
  • A lézer alapú érzékelők érzékelik
  • A Nøkk által okozott hangok hallhatóak lesznek
  • A glitch használata megszünteti a proximity immunitást, és a környezetében az összes eszköz aktiválódik olyankorű

MELUSI

  • A lerakáskor mindig zárva van, de ha aktiválódik, akkor kinyílik, így láthatóvá válik a magja
  • A magját szét lehet ütni vagy lőni
  • A Banshee mostantól már az ellenfél lábait is detektálja (eddig csak a fejét és a csípőjét érzékelte)

VIGIL

K1A recoil - visszarúgás -> nehezebb lesz kontrollálni a fegyvert:

  • Növelték a függőleges visszarúgását
  • Vízszintes szórása kiszámíthatóbb lesz, és minimálisan jobbra húz majd
  • A hosszabb sorozatok visszarúgása a 6. golyó után kezdődik (előzőleg a 12. után történt ez meg)

ZERO

Egy lövésre képes egyszerre:

  • Újratöltődési ideje: 15másodperc

Fegyverek kiegyensúlyozása

Bearing 9 (Hibana, Echo, Thunderbird)

Könnyebben kezelhető:

  • A vízszintes szórása kiegyensúlyozottabb állandóbb és közelebb lesz a középponthoz

SMG-12 (Vigil, Dokkaebi, Warden)

Könnyebben kezelhető:

  • Vízszintes szórása kiszámíthatóbb lesz, és minimálisan balra húz majd
  • A hosszabb sorozatok visszarúgása a 12. golyó után kezdődik (előzőleg a 6. után történt ez meg)

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Galéria

Kövess Minket!



Közvetítések