A frissítés csak hibajavításokat tartalmaz, illetve egy korábban már beharangozott újítás is érkezett.
Magyar idő szerint szerda hajnal 1:00 órakor vált élessé a Rocket League 2.02-es verziószámú frissítése. A patch egy korábban beharangozott újítást is magával hozott, ezen kívül különböző hibák javítását eszközölték a fejlesztők, amelyek a 4. szezon kezdete óta voltak jelen.
Lássuk is a patch tartalmát alább:
Hibajavítások
- [PlayStation 5] A 120 FPS már elérhető, feltéve ha megvan hozzá a szükséges kijelző és kábel;
- Bővebb részletek erről az alábbi cikkben.
- Többé nem fordul elő valódi ok nélkül a "duplicate login detected" ("többszörös bejelentkezés észlelve") hibaüzenet;
- A játék nem fog lefagyni, ha túl sok függőben lévő ismerősnek jelölésed van;
- [Nintendo Switch] Javítva lett a játék teljesítménye, ha itemeket cserélsz valaki mással;
- Javítva lett a hiba, ami miatt nem a megfelelő rank került megjelenítésre az online mérkőzések után;
- A DMCA-védett zeneszámok nem fognak mégis lejátszódni, ha saját magad válogatsz ki zenéket, miközben be van kapcsolva a "Streamer Safe" opció;
- Javítva lett a hiba, ami miatt helytelenül jelent meg az aktuális zene címe, ha nem angol nyelvű volt a játékod;
- Javítva lett a hiba, ami miatt a custom tournamentek nem jelentek meg a tournamentek listájában;
- Javítva lett a hiba, ami miatt Windows 7 operációs rendszeren összeomlott a játék;
- Javítva lett a "SMLE & Athena - ETERNAL" című szám hangereje;
- A 'NASCAR' banner jól jelenik meg a raktáradban, ha már korábban is a tiéd volt.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!