A negyedik javítás érkezett az Episode 3 kezdete óta.
Újabb frissítést publikált a Riot Games. A június 23-án elkezdődött Episode 3 sajnos jópár hibát is magával hozott, ezeket a Riot korábban három hotfix keretein belül igyekezett orvosolni:
- Az első frissítés július elején érkezett, és ott általánosságban az ügynökök, illetve a chatfelület voltak érintettek.
- A második július végén lett éles, ugyanúgy az ügynökök és a chat volt fókuszban.
- A harmadik pedig augusztus elején jelent meg, ebben már kifejezetten Viper volt a célpont, illetve már kisebb-nagyobb fejlesztések is történtek.
Konkrét változás Omennel történt a játékmenetet illetően, de a többi ügynökön is eszközöltek hibajavításokat, íme a patch tartalma:
Ügynökök fejlesztése
Omen
- Javítva lett a hiba, ami miatt Omen Dark Coverje nem feltétlen a megfelelő irány felé ment.
Játékmenetet érintő fejlesztések
- Javítások a teljesítményeli statisztikákon (Settings > Video > Stats);
- Új statisztikák kerültek hozzáadásra;
- Egyszerre akár az átlagos és maximum értékek is láthatóak lesznek néhány mutatónál;
- Kevesebb erőforrást használ majd a megjelenítéshez a játék.
E-sportot érintő fejlesztések
- A nézőknél a privát szervereknél a játékosok névsora immáron ugyanaz lesz az ügynökválasztó képernyőn és a játékmenet során is;
- A taktikai időkérések ablakában a háttérszín meg fog egyezni az időt kérő csapat színével (piros a támadó, "cián-zöld" a védőknél);
- A nézőknél már jól fog megjelenni Cypher utilityje, ha a kezében van;
- A játékosok feletti fehér pötty külső nézetben nem fog megjelenni a nézőknél;
- Viper ultija jól fog megjelenni a minitérképen;
- Időkérés során a játékosok nem tudnak kapcsolatba lépni a bolttal, elkerülve a rejtélyesen eltűnő fegyvereket;
Egyéb fejlesztések
- Szebben jelennek meg a fegyverek modellei.
Chatet érintő fejlesztések
- Javítva lett a hiba, ami miatt néhány esetben a partiba való meghívás nem tűnt el, ha azt elutasítottad;
- Javítva lett a hiba, ami miatt a Loopback teszt nem működött.
Hibajavítások
Ügynökök
- Javítva lett a hiba, ami miatt a Nearsight effekt eltűnt, ha smoke-on belül öltek meg;
- Javítva lett Viper fuelje, ami többé nem fog csökkeni, miután letette a smoke-ját, ha suppressed hatás alá került rögtön azután ahogy aktiválta a Toxic Screent vagy a Posion Cloudot;
- KAY/O többé nem fog charge nélküli abilitykkel rendelkezni, ha azokat elhasználta már egy NULL/cmd után;
- Más abilityk nem helyezhetők Cypher Cyber Cage-ére levegőben;
- Javítva lett az idő, ami miatt a buff/debuff ideje nem jelent meg a nézőknél;
Játékmenet
- Javítva lett egy hiba, ami miatt a támadó csapat megnyerte a kört, ha az összes életben lévő játékos egyszerre halt meg úgy, hogy a spike nem volt még plantelve (például ugyanazon Raze Showstoppertől)
- A védekező csapat ezentúl megnyeri a kört ezen ritka esetekben, mert a támadók nem tudták letenni a spike-ot;
- Egyéb esetben az a csapat nyer, amelyik tovább életben tud maradni, mint a másik.
- Javítva lett a hiba, ami miatt a "Show Buller Tracers" kikapcsolása esetén mindenki másét is kikapcsolta, nemcsak a tiedet
- Ezentúl ha ezt kikapcsolod, csak a sajátod rejti el, a többieké látható marad.
- Javítva lett a hiba, ami miatt néhány beállítás nem jól került elmentésre.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!