Az R6S inaktivitás miatt még mozgás közben is kirúg bárkit, majd bannol

Az R6S inaktivitás miatt még mozgás közben is kirúg bárkit, majd bannol

Nem teljesen újkeletű probléma, és egészen elképesztő, hogy úgy tűnik nem tesznek egyelőre semmit ellene a fejlesztők.

A Ubisoft taktika lövöldéje hosszú utat járt be, míg kialakult egy komolyabb játékosközösség, majd ez a remek frissítéseknek és az e-sportnak köszönhetően még nagyobb növekedésnek indult. Az R6S azonban egy ideje csak stagnál, és talán az sem véletlen, hogy egyre többen panaszkodnak a játékra ilyen-olyan indok miatt. Most viszont egy újabb szemtelen hiba borzolja a játékosok idegrendszerét. Egyre több bejelentés érkezik ugyanis egy furcsa problémáról, ugyanis a játék mozgás közben is úgy érzékeli sokszor, hogy az adott személy inaktív, és nem csinál semmit, ezért elindítja a visszaszámlálót. Ez ellen nem lehet semmit tenni, így a rendszer kirúgja az egyént a meccsből, majd pedig az is előfordulhat, hogy bizonyos időre el is tiltja. Az már csak ráadás, hogy az mmr pontot is bukja ilyenkor az illető.

Egyre másra jelennek meg az ehhez hasonló posztok, és először úgy tűnt, hogy ez mostani bug, de sajnos kiderült, hogy már több, mint egy hónappal ezelőtt is számoltak be ilyen esetről. Ez pedig azt jelenti, hogy nem igazán foglalkoznak vele, pedig több esetben Twitteren még válaszoltak is a bejelentő személynek:

A videós felvételek kapcsán az leszűrhető, hogy minden esetben konzolos játékost érintett a hiba, így könnyen elképzelhető, hogy a kontrollereket érzékeli valami miatt félre a rendszer. Azoknál a posztoknál, ahol se kép, se videó nem látható, nem tudni, hogy valóban konzolos játékosról van-e szó, tehát ha valakivel ilyesmi történik ne lepődjön meg, nem nála van a gikszer. Alapvetően mindegy, hogy melyik táborral babrál ki a játék, a fejlesztőknek azért ilyesmit nem szabadna hónapokon keresztül engedniük megtörténni.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések