Hedsut: „Rengeteget kell gyakorolnunk közösen és egyénileg is"

A magyar R6S scene egyik legmeghatározóbb csapatát kérdeztük MNEB-ről és V4-ről.

A WiLD Multigaming a magyar e-sport közösség egyik legmeghatározóbb szervezete, legyen szó szinte bármilyen játékról is. 2006 óta vannak jelen különböző játékokban, Rainbow Six Siegeben is hosszú évek óta versenyeznek különböző tornákon. 

A K&H MNEB-en eddig minden szezonban szerepeltek, ráadásul az első évben ők emelhették magasba a bajnoki trófeát. Azóta végeztek második és harmadik helyen is és rendszeresen szerepelnek egyéb, nemzetközi kupákon is. Idén sajnos nem jutottak be a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság rájátszásába, de a V4 Masters 2022 ligájába igen és már győzelmet is arattak azóta. Ugyan a csapat felállása változott az utóbbi időben, de ez sem akadályozta meg őket az eredményes szerepléstől. Az interjú során Hedsuttal beszélgettünk.

Ti vagytok a hazai R6S e-sport egyik legrégebben együtt játszó magja. Milyen előnyökkel és hátrányokkal jár ez számotokra?

Hedsut: Nyilván előny, hogy nagyon jól ismerjük egymás játékát és ez alapján tudunk döntéseket hozni. Tudjuk egymás játékbéli és személyiségbéli hibáit, amit megtanultunk kezelni. Ami hátrány, hogy emiatt nagyobb az elvárás felénk, mint bármelyik csapat felé. Látszott a K&H MNEB meccsein is, hogy pár rossz döntés után a szezon elején azonnal ránk zúdult a negativítás szinte minden irányból és az meg ember függő, hogy ki, milyen gyorsan tud ebből a mentálból kimászni ilyenkor.

Az alapszakasz végén ti játszottátok az utolsó meccset a legnagyobb téttel bíró mérkőzést. Hogyan tudtatok készülni erre a meccsre?

Hedsut: Az utolsó előtti meccs után döntöttünk úgy, hogy változtatni kell valamit a linupon a V4re, ezért nem tudtunk annyi időt fordítani az utolsó meccsre amennyit kellett volna, mivel szűkös volt a határidő és tryoutolni kellett az embereket. Nem állt szándékunkban eldobni magunktól az MNEB Top4-et, de most hosszútávra kellett tekintenünk elsősorban és végül így alakult.

Ezt olvastad már?

Overtime-ot eddig egyetlen egyszer játszottatok csak. Jobban tetszik ez a rendszer, vagy maradtatok volna inkább a réginél, amivel jóval több OT volt? Mint például a tavalyi szezonban?

Hedsut: Sokkal jobban tetszik ez a rendszer, hogy nincs döntetlen és van OT mert így sokkal szorosabb volt a mezőny. Nem volt olyan, hogy mindkét csapat 1-1 ponttal távozzon. Illetve jelenleg ez a rendszer van EUL-en is. Minél közelebb vagyunk a profi szabályokhoz, annál jobb egy verseny.

Több meccset is bootcampről játszottatok le. Hogy érzitek, jobban élveztétek a játékot és van érezhető hatása az offline gyakorlásnak?

Hedsut: Én úgy gondolom, hogy a bootcampen való játszást mindenki sokkal jobban élvezte. Ilyenkor nem csak arra a pár órára jövünk fel a ts-re napi szinten, hanem több napot is együtt töltöttünk, aminek több előnye is volt, mint például: napi 2 csapat elleni gyakorlás, meccsek visszanézése, stratok átbeszélése és pluszba még jobban meg is ismertük egymást a játékon kívül is. V4 alatt is tervezünk egy vagy több bootcamp alkalmat.

A hetekben bejutottatok a Rainbow6 V4 Masters ligába is, hogyan készültök rá és mit vártok magatoktól?

Hedsut: Mivel az új lineup a V4 kezdete előtt 1 héttel állt össze rendesen, sok időnk nem volt készülni, de próbálunk a legtöbbet kihozni az időnkből scrimekkel, stratok készítésével és a hibák átbeszélésével. Az elvárás magunktól természetesen az első hely, amire nagy esélyt látok az új lineuppal de majd meglátjuk hogy fog ez sikerülni. Rengeteget kell gyakorolnunk közösen és egyénileg is, hogy behozzuk az időbeli elmaradást. Az első V4 meccs alapján szerintem jól haladunk.

A K&H-MNEB kiemelt támogatója a Digitális Jólét Program és az MI Kihívás.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!