Hirdetés

R6S: Ki a legrosszabb operátor az egész játékban?

Sajnos sok haszontalan operátor van a játék, de van, aki mindegyiken túlteszt és sajnos negatív értelemben.

Esport1 Podcast

A legjobb 4 között! - Torzsival beszélgettünk a Majorről!

Torzsás Ádám és a MOUZ a legjobb négyig lőtték magukat Rióban. Most eljött hozzánk és arról mesélt, hogy mi is történt a bajnokságon.

Hirdetés

Régóta vita kérdése már a Rainbow Six: Siege világában, hogy ki a legrosszabb operátor az egész játékban? A játékos közösség imádja megvitatni ezeket a dolgokat, sokszor már túlzásba is viszik és az ésszerű vitából káromkodós veszekedés lesz. Szerinted például melyik a játék legrosszabb operátora?

Bár egyszerre több operátor is szóba jöhet egy ilyen kérdés esetén, szinte magabiztosan kijelenthetjük, hogy Glaz mindenkit megelőz ebben a versenyben. Ő az egyik, ha nem a legrosszabb karakter jelenleg a játékban, ez szinte vitán felül áll. Timur "Glaz" Glazkov egy soft breacher, aki leginkább hátul marad és a roamoló vagy a lerakókon ülő operátorokat vadássza le a mesterlövészpuskájával. Egy tehetséges sniper, aki a Spetsnazban szolgált és méltán híres hihetetlen megfigyelőképességéről.  Bár ő a legtapasztaltabb sniper az egész játékban, mégsem egy erős pick most a meccseken és akkor még finoman fogalmaztunk.

Miért ő a legrosszabb operátor? 

Glaz különleges gadgetje a HDS Flip Sight, ami az elsődleges fegyverére van felszerelve. Ennek segítségével látja a védő operátorok körvonalát, még akár füstön keresztül is. Különböző változásokon esett át 2019-ben, akkor megpróbálták picit egyensúlyba hozni képességét és felszereléseit, majd megérkezett az új operátor, Warden, aki szintén füstön és flashen átlátó operátor. Ez a frissítés rendkívül feldühítette a játékosokat. Innentől kezdve Glaz tulajdonképpen semmire sem volt használható, ha továbbra is észre akartuk venni az ellenfelet egy füstfelhő másik felén, akkor 10 másodpercig mozdulatlanul kellett állnia. Máskülönben a távcső képe elmosódott, ezzel pedig a védők körvonala is eltűnt a képernyőről. 

Bár rosszul jött, hogy nem volt olyan támadó képesség amivel füstön át lehetett látni, a legnagyobb hibája igazából az lett, hogy minden értéket elveszítette a saját szerepén belül. Már nem tudott gyorsan és viszonylag nagy távolságokból detektálni idegen mozgást. A Ubisoft pont azt tette tönkre az operátorban, ami az értelme lett volna, hogy egy erős és sokoldalú mesterlövész legyen a szervereken.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés
Hirdetés
1 db hozzászólás
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Kedves látogató!

Észleltük, hogy hirdetésblokkolót használsz, kérjük kapcsold ki, hogy problémamentesen böngészhesd a legújabb gaming és e-sport híreket!
Köszönjük!