A legutóbbi anti-cheat frissítés elhozta ezt a várva várt funkciót, aminek örülni is fognak a játékosok meg nem is
Sok mindent lehet mondani a Ubisoftra, de azt nem, hogy ne próbálkoznának. Minden játékban igyekeznek előrukkolni mindig valamivel és ez nincs másként a Rainbow Six Siege kapcsán sem. A hagyományos frissítések mellett a fejlesztők fontosnak tartják a csalók elleni harcot is, ennek az apropóján jött ki az utolsó anti-cheat update, amiben egy új funkció is helyet kapott. Mostantól kezdve reportolni lehet majd a disconnectelő játékosokat.
„Az új szezonnal szerettünk volna új lehetőségeket adni a játékosok kezébe, hogy ők is felvehessék a harcot a csalók és a nemkívánatos személyekkel szemben.” – írja a Siege csapata a legújabb frissítésben.
Ez kicsit kétélű dolog, hiszen ha valakinek megszakad az internete és egy jó ideig nem tud visszacsatlakozni, az nem biztos, hogy megérdemli az esetleges reportot. Mindenesetre azért akadnak jócskán olyanok, akiknél láthatóan nem erről van szó, hanem szimplán direkt hagyták el a meccset, tönkretéve ezzel másik 9 játékos élményét.
Ezen túlmenően a fejlesztők engedélyezték a replayek (visszajátszások) közbeni reportolást is, mondván, hogy gyakran nem praktikus vagy nem lehetséges jelentgetni az élő meccsek közepette. A visszajátszás megtekintése olyan akciókra is rávilágíthat, amelyeket a játékosok nem vettek észre a meccs alatt.
A csapat szerint a meccseken kívül továbbra is lehet jelenteni a csalókat a közösségi médián keresztül. Ha valaki ezt az utat választja, akkor a Ubisoft azt kéri, hogy az incidensről egyértelmű videót vagy képernyőképet mellékeljen mindenki, továbbá írja meg a vétkes játékos felhasználónevét és/vagy azonosítóját, a mérkőzés azonosítóját, valamint a feltételezett csalás dátumát és időpontját is.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!