Ismét öngólt lőtt a The Day Before

Ismét öngólt lőtt a The Day Before

Most megmutathatták volna, hogy a The day Before igenis létezik... nem sikerült.

Hónapok, sőt, már inkább évek óta tart a The Day Before kálváriája, ami igazán tavaly ősszel erősödött fel annyira, hogy azóta teljesen megosztja a közösséget. Vannak, akik még mindig hisznek a játékban és vannak, akik nem hiszik el a sokadik csúsztatást, a csapat részéről értéktelen kommunikációt, az ellopott előzeteseket, az unalmas videókat, majd a letörölt unalmas videókat és a cím körüli jogvédelmi balhét. Sokan vannak, akik szerint a The Day Before egy szimpla átverés, a játék maga nem létezik, legalábbis nem úgy, ahogy azt nekünk játékosoknak próbálják eladni.

Tegnap új fejlesztői napló élesedett a Fntastic csatornáján, ami ugyancsak azt hivatott bizonyítani, hogy ne aggódjunk, minden okés, a The Day Before létezik. A gond csak az, hogy még ezzel is mellé tudtak lőni. Itt volt a tökéletes lehetőség, hogy mutassanak valamit, hogy láthassuk a valódi The Day Before-t. A napló alapja is remek, tökéletes ötlet, hogy a játék korai buildjéből indulnak ki, a gond inkább az, hogy ezek után nem jutnak sehová, továbbra sem tudnak mutatni semmit a játékból, néhány üres ígéreten kívül.

Kezdjük azzal, ami tök jó és ígéretes is lehetne, mert bizony ilyen is van! Bár az egyértelmű, hogy a játék korai buildjei, mintha a fejlesztők legelső programjára hajaznának, a Wild Eightre, csak TPS-nézetből picit továbbgondolva, amit látunk az egész érdekes. Egy valós videójátékot mutatnak, ami bár még kezdetleges állapotú, de már van valami hangulata, van játékmenet, vannak túlélő elemek, van HUD, van térkép, vannak feladataink, láthatunk egy kezdetleges bázisépítést, stb. A rombolható környezetért pedig külön pirospont járt volna.



Túlzás nélkül, a 2019-es és 2020-as felvételekből simán el tudnánk képzelni egy érdekes és izgalmas játékot. Aztán, ahogy haladtak és teljesen átgondolták a The Day Before stílusát, mintha eltűnt volna a varázs. Minden egyediség eltűnt a játékból, átlagos karakterek jelentek meg, átlagos textúrákkal, helyszínekkel stb és a végtelenségig butított játékmenettel.

Hiszen a legnagyobb baj, még mindig ez. Semmit nem tudunk magáról a játékmenetről. Míg a korai buildek esetében láttunk craftolást, építkezést, túlélést, addig a ma ismert The Day Before esetében minden videóban egy nagynak álcázott területen mozgunk előre, néha borzasztó gagyi animációk mellett lövöldözünk és kb. ennyi. Nem láttunk még a túlélő-elemekből semmit, ahogy a küldetésekből, sztoriból, a karakterfejlesztésből, a HUB-okból sem.

Itt lett volna a lehetőség, hogy végre mutassanak valamit, de most sem sikerült. Megint csak ígéretet kaptunk arra, hogy lesznek questek, lesznek boltok, lesz kraftolás, lesznek NPC-k akikkel beszélgethetünk, lesz sztori, lesz karakterfejlődés. De kérdem én, ha ez még mindig csak lesz, ha ezekből még mindig nem tudnak mutatni semmit, akkor mégis mi alapján várják el, hogy higgyünk a játékban vagy ami még fontosabb, mégis hogyan akarják piacra dobni a The Day Before-t idén ősszel?!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!