Több játékból kiszállhat a TSM, köztük a LoL-ból is!

Több játékból kiszállhat a TSM, köztük a LoL-ból is!

A TSM egykoron a legértékesebb e-sport szervezet volt a világon, de most úgy tűnik, hogy az FTX magával ránthatja őket a mélybe.

A TSM több e-sport játékban is felfüggeszti csapatainak működését és akár az LCS franchise-uktól is megválhatnak – írja forrásaira hivatkozva Kevin Hitt a Sports Business Journalön. A megbízható lap és szerző szerint az FTX csődje és az emiatt elbukott 10 évre szóló, összesen 210 millió dollárt érő névadó szponzori megállapodás állhat a döntés mögött.

A TSM számtalan játékban, így LoL-ban, Valorantban, Fortnite-ban és Apex Legendsben is képviselteti magát, ám akár ezek mindegyikében abbahagyhatják a versenyzést a közeljövőben. A TSM-nél már egy ideje elindultak a változások a pénzügyi nehézségeik okán. Csak az elmúlt egy hónapban távozott a COO-juk, Walter Wang, illetve a Rainbow Six Siege csapatukat is elengedték, a játékból kiszálltak. De a LoL-csapatuk edzője is úgy nyilatkozott nemrég, hogy nem volt az idei felállásukra elegendő forrás, ami értelemszerűen meglátszik az eredményeikben is.

A TSM-nek tavaly ősszel még olyan terveik voltak – amikor kiderült, hogy kimaradnak a Valorant franchisingból –, miszerint visszatértek volna CS:GO-ba egy top európai csapat felépítésével. Azonban a mostani hírek mellett igencsak kétséges, hogy ez valaha is megtörténik. Bár sejthető volt már, hogy nincs minden rendben ezzel a projekttel sem. Négy-öt hónap alatt nem találtak játékosokat, akik indulhattak volna a Párizs Major selejtezőin a nevük alatt.

Az SBJ forrásai szerint az e-sport csapatok leépítése után a TSM a Blitz nevű alkalmazására fókuszálhat. Ez az app LoL-ban, Valorantban és CS:GO-ban nyújt segítséget játékosoknak a képességeik fejlesztésében.

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések