Rengeteg a hiba, amin a Respawnnak és az EA-nek dolgoznia kell. Az első hét nem lett túl fényes a Star Wars Jedi: Survivor számára.
Óriási várakozás övezte a Star Wars Jedi: Survivort, már előzetesen fantasztikus képeket kaptunk róla és ugyan egy remek játék lehetne, egyelőre sok probléma van vele, ami alapján nem túl meglepő, hogy hat hét késéssel érkezett meg. Egy bug következtében elveszik a mentés, és technikai oldalról is rengeteg volt a gond, amin ugyan folyamatosan dolgoznak, és egyre inkább javul a helyzet, de az ügyet nem segíti, hogy a Respawn fejesei közben egymásra mutogatnak.
Idő közben egy újabb problémára hívták fel a játékosok a figyelmet, miszerint azok, akik a Deluxe Upgrade DLC-t megvásárolták, vagy előrendelték, azt tapasztalták, hogy a legutóbbi javítást követően eltűntek a bónusz tárgyaik.
„Előrendeltem a Jedi Survivor deluxe kiadását, és az első pár napban minden extra tartalom megvolt. Tegnap azonban minden DLC-tartalom egyszerűen eltűnt. EA-n vettem a játékot, így megpróbáltam megjavítani a játékot, de ez nem működött. Újraindítottam a PC-met, be- és kikapcsoltam, és töröltem a játékot, és újra letöltöttem. Még mindig hiányzik az összes tartalom” – írta egy játékos.
Ezt követően előkerültek a tartalmak, hogy aztán ismét a semmibe vesszenek. A hiba ráadásul széleskörű, mert mások ugyanerről számoltak be a DLC Steam-felületén is a felhasználói értékelések között. Az EA már jelezte, hogy tudnak a visszajelzésekről és vizsgálják a problémát. Lehetséges megoldásként azt javasolják, hogy ajánlott megpróbálni a játékfájlok javítását, hátha ez helyreállítja a hibát, valamint kérik, hogy mindenki ellenőrizze le, helyesen vannak-e feltelepítve a DLC-k. Reméljük az EA és a Respawn ezt a problémát is hamarosan orvosolja, mert a játékosok nem erre fizettek ki húsz eurót.