Most már tényleg kifut a Skull & Bones a Ubisoft kikötőjéből

Most már tényleg kifut a Skull & Bones a Ubisoft kikötőjéből

A Skull & Bonest fejlesztő stúdió korábbi feje közölte az örömhírt.

A Ubisoft még októberben hívta össze a legnagyobb részvényeseit, hogy beszámoljanak a cég remek negyedéves teljesítményéről, valamint a következő évek terveiről. Ekkor sajnos kiderült, hogy csúszni fog egy „hatalmas cím”, ami alighanem a Star Wars Outlawsra utalt. Valamint az is, hogy mikor kerülhet ki végre a Skull & Bones a fejlesztői pokolból.

Most a Ubisoft szingapúri stúdiójának korábbi, torontói irodájának jelenlegi igazgatója, Darryl Long erősítette meg a játék megjelenésével kapcsolatos értesüléseket. Longnak nyilvánvalóan első kézből származó információi vannak a témában, hiszen a Ubisoft Singapore vezeti a játék fejlesztését. Long szerint a Skull & Bones tényleg 2024 első negyedévében, vagyis jövő január és március között fog kihajózni. Korábban a Ubisoft pénzügyi beszámolója alapján már kikövetkeztették ezt a szakértők, de jó látni, hogy tényleg ez a terv a kiadónál és tíz év fejlesztés után valóban megjelenhet a játék, amire annyian várnak.

Ezeket olvastad már?

Persze a Skull & Bones kapcsán még az ilyen információkat sem szabad teljesen készpénznek venni. A játékot ugyanis többször újrakezdték az évek alatt, mert az Assassin's Creed IV: Black Flag hajós kiegészítőjéből tényleg egy önálló játékká vált, csak nem tudták, hogy mit kezdjenek ezzel. Aztán hosszú várakozást követően 2022. november 8-át tűzték ki a megjelenés napjának, ám alig egy hónappal ezt megelőzően 2023. március 9-re tolták a kiadást. Azóta a Skull & Bonesnak volt egy gameplay bemutatója és egy zárt béta is lezajlott belőle. A legutóbbi halasztás is valószínűleg annak köszönhető, hogy a játékosok a zárt béta során milyen kritikákat fogalmaztak meg.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Könyörtelen zombimóddal bővül a Steam legrealisztikusabb FPS játéka

Nem sokan szeretik a realisztikus és élethű játékokat, de azért akad néhány, amely ennek ellenére is egy komoly kis rajongóbázisra tett szert. A FPS-ek között pontosan ilyen a BODYCAM is, az Unreal Engine 5-ben készült alkotás tényleg elképesztő élményt kínált már eddig is ezen a téren. Most viszont új irányt vettek a fejlesztők, novemberben ugyanis érkezik a Zombimód.

Gaming - Volt egy Splinter Cell-szerű játéka a Rockstarnak, de örökre elveszett

Évekig reménykedhettünk benne, de a Rockstar Games végül hivatalosan is törölte a hidegháborús kémjátékot. Dan Houser elmondta, hogy több verziót is papírra vettek, és ami a filmekben jól működik, az a videojátékban nem feltétlen, így a projekt nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

Közvetítések